Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Гран при на Австралия с нов титулярен спонсор

Гран при на Австралия с нов титулярен спонсор

Гран при на Австралия, F1
снимка, Ред Бул Контент Пуул

Гран при на Австралия ще бъде с нов титулярен спонсор- Louis Vuitton. Производителят на луксозни стоки заменя Rolex, който изпълняваше тази роля последните години. Louis Vuitton също е собственост на френския холдинг LMVH, който започна партньорство с F1 в началото на годината.

Обединявайки две от най-разпознаваемите марки в света, известни със своите иновации и високи постижения, Louis Vuitton ще стане титулярен партньор на Гран при на Австралия. Състезанието на пистата Албърт парк ще открие новия сезон в F1 в средата на март. Това е първи случай от сезон 2019 г. насам, в който Австралия слага началото на дадена кампания. Последните сезони тази чест имаше Бахрейн, а преди това и Австрия

Френската модна къща ще бъде потопена в уикендите на F1. По цялата писта ще има банери на Louis Vuitton. Това ще бъде първи случай, в който такава компания има участие в какъвто и да е моторен спорт.

Досегашният титулярен спонсор на Гран при на Австралия беше Rolex. Швейцарската компания напусна спорта в края на миналата година. Затова събитието на Албърт парк трябваше да намери нов партньор в тази област.

Louis Vuitton ще има и ключова роля и в празненствата на подиума. Тогава ще бъдат представени известните кутии Louis Vuitton Trophy Trunks, в които ще се съхраняват трофеите за пилотите и представителя на отбора-победител. Те ще бъдат покрити с емблематичния монограм и  украсени с емблематичната буква „V“ в уникална местна цветова схема на класически кафяв фон.

Френският производител на луксозни стоки има предишно участие в F1. Заедно с Автомобилния клуб на Монако, Louis Vuitton разработва и представя първата кутия Trophy Trunk в периода 2021-2024 г. Впоследствие този символ на триумфа се разпространява в някои от най-значимите спортни състезания в света, включително футбол, ветроходство и Олимпийски игри

Договорът на Louis Vuitton с F1 е ключов елемент от партньорството с LVMH. То представлява споделен стремеж към съвършенство във време, когато модата, културата, развлеченията и спортът се сближават както никога досега.

„Радваме се да приветстваме Louis Vuitton като титулярен партньор на първото ни състезание през 2025 г. Това е партньорство между две световни икони, свързани преди всичко с голямата си страст към иновациите, високите постижения и творчеството. Това прави две изключителни вечни истории“, сподели Стефано Доменикали.

„Влизането на Louis Vuitton не само подобрява преживяването от нашия спорт, но и отбелязва обединението на лукса, майсторството и най-високия израз на автомобилното състезание. 2025 г. ще бъде епична година за F1. Аз съм горд да я започна с нашите страстни партньори от Louis Vuitton“, добави главният изпълнителен директор на F1.

„Безкрайно се гордея с това партньорство между Louis Vuitton и F1. Ние имаме обща ни амбиция винаги да се стремим към иновации, изработка и прецизност“, каза Пиетро Бекари.

„Синергията на нашите два свята се отразява в майсторството на нашите ателиета и гаражи, занаятчии и инженери. Същевременно отбелязваме изключителното представяне на шампионските пилоти по света, които с всяко състезание поемат по пътя на съвършенството“, добави главният изпълнителен директор на Louis Vuitton.

Louis Vuitton е поредната марка от семейството на LMVH, която става официален партньор на F1. В началото на годината световният шампионат подписа договор с TAG Heuer. Производителят на луксозни часовници заменя Rolex като партньор в областта на време измерването. Същевременно Moët & Chandon замени Ферари Тренто като доставчик на шампанското за празненствата на подиума