Начало Рали Хюндай зае второто място при конструкторите след рали Германия

Хюндай зае второто място при конструкторите след рали Германия

63
0

Хюндай не успяха да повторят успеха си от миналата година, когато окупираха първите две места в рали Германия, но въпреки това от отбора бяха доволни от тазгодишните резултати. Дани Сордо и Тиери Нювил трябваше да се задоволят с четвърта и пета позиции, но с този си резултат успяха да изместят Ситроен от второто място при конструкторите.

Именно заради това в края на надпреварата двамата пилоти трябваше да пренебрегнат собствените си интереси и да послушат своя тим шеф Мишел Нандан, който реши борбата помежду им.

„Уикендът бе чудесен за нас, радвам се на четвъртото място в надпреварата и четвъртото в пауърстейджа, което ми донесе още една точка“, обясни Дани Сордо. „В края намалихме темпото, защото целта ни с Тиери бе да съберем достатъчно точки за шампионата.“

Нювил също изглеждаше доволен от петото си място в Германия.

„В събота не успях да намеря добър ритъм в някои отсечки и там Дани бе по-бърз“, обясни белгиецът след състезанието. „Надявам се в следващото рали да продължим във възходяща линия.“

„Постигнахме целите, които си бяхме поставили преди рали Германия и съм много доволен от резултата“, бе равносметката на тим шефът Мишел Нандан. „Отново сме втори в класирането при конструкторите, но трябва да продължим възходящата тенденция и да се представим добре и в следващото рали. Дани и Тиери бяха в много добра форма и избраха разумния подход, за да завършим с две коли в топ 5.“

За младите надежди Хейдън Падън и Кевин Абринг пък по-скоро задачата в Германия бе да продължават да се учат.

„Честно казано трябваше да подтиснем очакванията си, защото имаме още да учим на асфалт“, обясни новозеландецът, който в крайна сметка зае деветото място. „Събирахме данни, който трябва да ни помогнат в бъдещето и които трябва да анализираме. Това бе важен уикенд за нас, от който можем да бъдем доволни.“

За Абринг това пък бе едва трети старт с WRC кола. Той сбърка настройките в началото на ралито и в крайна сметка завърши 11-и извън точките.

„Поехме в грешната посока в началото и ни трябваше известно време, докато намерим правилните решения“, заяви холандецът след надпреварата. „Едва в събота следобед нещата започнаха да функционират и това бе като рестарт за нас. След това намерих добър ритъм, но за съжаление това не стигна за да вляза в топ 10.“