Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хаас отбелязва домашната си Гран при в Остин със специална ливрея на...

Хаас отбелязва домашната си Гран при в Остин със специална ливрея на VF-23

529
0
Хаас VF-23
снимка, Хаас

Хаас отбелязва по специален начин домашната си Гран при в Остин. Американският отбор разкри ливреята, която ще използва върху автомобилите на Кевин Магнусен и Нико Хюлкенберг в предстоящия състезателен уикенд. Освен разцветката, в Остин Хаас представя и сериозен ъпгрейд на своя болид VF-23.

Хаас представя уникална еднократна ливрея върху двата си автомобила в предстоящата Гран при на САЩ. Специалната разцветка е придружена от също толкова американски слоган за състезателния уикенд – (Ние, хората) – който се съдържа в първото изречение на Конституцията на САЩ

Освен това, титулярният спонсор на Хаас MoneyGram празнува едногодишното си партньорство с тима. Компанията също ще добави своя собствена нотка към естетиката на VF-23, която ще бъде разкрита в четвъртък.

В допълнение, върху автомобила на Хаас в Остин ще има допълнителна звезда – яркожълтата звезда на Детската фондация „Старлайт“. Тя ще украси задното крило и на двете коли на Хаас. В същото време Магнусен и Хюлкенберг пък ще носят специални състезателни костюми.

„Когато пристигнеш в Остин, просто не можеш да избягаш от атмосферата на събитието. Всяка година отборът става все по-голяма част от това вълнение“, сподели Гюнтер Щайнер.

„За пореден път ще променим външния си вид в автомобила, костюмите на пилотите, гаража и всичко, което виждате в онлайн пространството.

Щайнер обясни и същността на слогана „Ние, хората“, който ще се види върху колите на Хаас този уикенд.

„Едно нещо, което е различно този сезон, е, че нашият облик и усещане са включени в слогана „Ние, хората“. Той попада още в първото изречение на американската конституция. Очевидно много се говори за американските отбори. В момента ние все още сме единственият американски отбор на стартовата решетка на F1. Мнозина от години казват, че не сме се възползвали от този факт. Аз обаче винаги съм казвал, че това е така, защото първо искаме да спечелим доверието в падока“, каза още Щайнер.

„За краткото си съществуване преминахме през много неща. Покрай тях натрупахме много лоялна и нарастваща фенска маса и искаме да признаем това нещо. Да, това е хубаво от маркетингова гледна точка. От друга страна, всеки, който работи с моя екип, знае колко страстен е той и колко забавни и истински са нашите фенове. Това състезание е посветено на тях, тъй като ние правим Хаас това, което е.“

Разбира се, най-важната промяна в Остин е свързана с дизайна на VF-23. Автомобилът вече ще разполага с редица подобрения, които служат като основа за следващата година. От Хаас вече потвърдиха, че VF-24 ще бъде много по-различен спрямо този, който се използваше досега

„Модернизацията на VF-23 е свързана с аеродинамиката. Променихме концепцията на автомобила, тъй като това, с което започнахме, миналата година, не можеше да се подобри повече от гледна точка на производителността“, обясни Щайнер.

„Създаването на повече притискаща сила и по-малко съпротивление просто вече не беше възможно. Затова трябваше да променим концепцията, която е известна като „концепцията на Ред Бул“ или „концепцията на низходящите потоци“, продължи шефът на Хаас. „Това е наистина значително обновяване. Ние сме в състояние да го направим в рамките на границата на разходите, защото в началото на сезона нямахме никакви актуализации. Връщайки се назад, не можахме да намерим никакви добри характеристики, от които да направим части, които да поставим на автомобила“, завърши Гюнтер Щайнер.

Същевременно Магнусен коментира промените в колата на Хаас. Според опитния датчанин, новостите имат за цел преди всичко да създадат солидна основа, върху която да се надгражда през сезон 2024. Магнусен все пак надява, че промените ще дадат краткосрочен тласък на тима.

„Бих излъгал, ако не се надявах, че това ще ни даде някакво подобрение. Всъщност има и втори елемент за въвеждането на тази модернизация, който е да се проучат нещата за следващата година“, каза Магнусен.

„Надяваме се колата да се представя по-добре от това, което имаме в момента. Но по-голямата цел при това нещо- изследванията и информацията, които можем да извлечем и приложим в автомобила за следващата година.“

„Беше ясно, че при много специфични обстоятелства нашият автомобил може да се представи добре. Това обаче е твърде тесен прозорец. Затова трябва да го разширим и да направим колата по-удобна за използване и съвместима с по-голямо разнообразие от писти и условия. Надявам се, че ще можем да следваме по-лесно и да бъдем по-благосклонни към гумите“, завърши Кевин Магнусен.