Пилотът на Рено Ник Хайдфелд призна, че се е изплашил повече при запалването на неговия болид в Гран при на Унгария спрямо подобния случай по време на първата свободна тренировка в Испания преди два месеца.
В неделя изпускателната система на германеца прегря, докато механиците му сменяха гумите за втори път и след потеглянето му елементите от лявата част на автомобила избухнаха в пламъци. Пилотът спря веднага на старт-финалната права след изхода от питлейна и се измъкна невредим от болида.
– Беше много по-страшно (от Испания). В Барселона погледнах наляво, видях малко пламъци и имах време да спра. Този път гледах направо, видях пламъци и ми стана горещо. Наистина почувствах високата температура. Беше страшно, много по-страшно от Барселона, обясни Хайдфелд.
От Рено ще разследват причините за пожара, защото спирането в бокса не много по-дълго от обичайното. Хайдфелд не успя да завърши във втори пореден уикенд. Неговият съотборник Виталий Петров финишира 12-и, но последва грешното решение на повечето пилоти да постави гуми интермедии за краткия лек дъжд на пистата Хунгароринг.
– Състезанието беше тежко за мен с всички тези промени във времето. Когато дъждът се завърна, температурата на гумите ми спадна и болидът стана труден за управление. Изглежда сякаш водата на пистата щеше да се задържи и минахме на интермедии. Може би трябваше да използваме супермеките гуми, но също като на другите тимове и на нас ни беше трудно да предвидим времето. Разочарован съм, защото можехме да запишем точки, обясни Петров.