Начало Избрани Хамилтън: Не пишете какво малтретиране е отнесъл рейс инженерът на Макс, а...

Хамилтън: Не пишете какво малтретиране е отнесъл рейс инженерът на Макс, а за най-дребната дискусия с моя

Люис Хамилтън
Люис Хамилтън; снимка: Ферари

Комуникацията от питуола на Ферари с пилотите на тима Люис Хамилтън и Шарл Льоклер по време на Гран при на Австралия бе широко обсъждана и коментирана. Особено голямо внимание бе обърнато на някои от разменените между седемкратния световен шампион и Рикардо Адами реплики. Въпросът бе дискутиран и в навечерието на Гран при на Китай.

„Естествено, всеобщата реакция беше прекомерна. Ние буквално си разменяхме реплики. Аз бях много учтив. Казах: „Остави ме да карам, моля“. Не казах „м*****а ти“. Не съм ругал. Просто в онзи момент наистина се борех с колата и трябваше да се концентрирам напълно върху няколко неща“, заяви Хамилтън.

„Ние тепърва се опознаваме. Той е работил с двама шампиони или повече в миналото и помежду ни няма изобщо никакви проблеми. Идете и изслушайте радио разговорите на други с инженерите им и колко по-зле са! Диалози по подобни въпроси на Макс [Верстапен] с инженера му през годините – какво малтретиране е понесъл горкият човек! А вие не пишеше за това, а за най-дребната дискусия, която аз съм имал с моя инженер“, продължи Хамилтън

„Ние буквално в момента се опознаваме. След състезанието бях буквално: „Ей, брат, тази информация не ми е нужна. Но ако ти искаш да ми я дадеш, направи го тук. Аз се чувствам по такъв начин в колата в тези точки и тогава имам или нямам необходимост от данни“. И това беше. Няма проблеми, всичко беше с усмивка и продължаваме напред“, добави Хамилтън.

В дните след Гран при на Австралия излезе информация, че от Ферари са допуснали грешка в настройките за състезанието в Мелбърн. Болидите SF-25 се оказали твърде ниско над асфалта, когато използвали реглажите от симулатора. Колите били вдигнати, за да не се стигне до износване на планката под пода и дисквалификация.

„Ще настроим колата малко по-различно този уикенд. Все още се запознавам с това как работи отборът. Миналият уикенд бе първият, през който работихме заедно в състезателен режим, а това е различно от тестовете. Наблюдавах как настройват колата, какви промени правят в течение на дните“, каза Хамилтън.

„Чувствайки се все по-комфортно в автомобила, познавайки го все по-добре, ще мога да започна да взимам повече решения и да казвам неща от типа на: „Всъщност искам да направим тази промяна в реглажите“. Вече водим такива дискусии за предстоящия уикенд. Ще участвам малко повече, добавяйки опита си към работата на екипа“, добави Хамилтън.