След три поредни победи екипът на Макларън се намира в подем и целият отбор е оптимистично настроен за следващия старт в Сингапур. Люис Хамилтън спечели надпреварата в Италия, а понастоящем е готов за решителните битки в последните седем кръга от шампионата.
– Наближаваме финалната права и точно сега става вълнуващо! Тези състезания ще решат световната титла. Аз лично съм изпълнен с положителни чувства след победите в Унгария и Монца и смятам, че можем да се борим с Фернандо Алонсо. Марина Бей ми допада по същия начин като Хунгароринг – наистина трябва да си овладял максимално колата, за да постигнеш успех там. Изисква се и повече финес, тъй като в голяма част от обиколката се спира от доста висока скорост, а стените са близо. Жегата и влажността също са фактор за представянето, така че ни предстои труден уикенд. Имам победа в Сингапур от 2009 г., но като цяло резултатите ми там не са от най-добрите. През 2010-та спуках гума и отпаднах след двубой с Марк Уебър, а миналия сезон се ударихме с Фелипе Маса – припомни той.
Дженсън Бътън от своя страна претърпя сериозно разочарование в Италия веднага след чудесната си победа в Белгия. Англичанинът отпадна от надпреварата заради проблем с горивната помпа, който на всичкото отгоре в Уокинг не успяха да решат докрай. Шефът на тима Мартин Уитмарш призна, че инженерите не разбрали причината за повредата, но са убедени, че тя няма да се повтори.
Самият пилот не се тюхка заради незавършената надпревара, а гледа напред към следващите стартове.
– Не изкарах кой знае колко време да мисля за отпадането на Монца – заяви Бътън. – Ясно е, че е разочароващо, тъй като изтървахме двойна победа, но такива неща се случват. По-окуражаващото е, че имаме добро темпо на различни типове писти и се надявам тази тенденция да продължи в Сингапур през уикенда. Пистата Марина Бей е уникална – има няколко дълги прави, така че е бърза, но завоите като цяло се преминават на втора-трета предавка. При това положение търсим оптимален компромис, имайки предвид също така, че ни е нужна достатъчно скорост за изпреварвания в седми завой – там е най-добрата възможност за задминавания. Всеки тур е сериозно изпитание, но дано имам шанс да се боря в челото – допълни той.