Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън най-бърз и във втората сесия на Ред Бул Ринг

Хамилтън най-бърз и във втората сесия на Ред Бул Ринг

59
0

Люис Хамилтън с Мерцедес бе най-бърз и във втората свободна тренировка за Гран при на Австрия на Ред Бул Ринг, 9-и кръг от шампионата на F1. Британецът слезе до 1:05.483 мин време за обиколка, като този път остави зад себе си лидера в шампионата Себастиан Фетел с Ферари.

Трети остана Валтери Ботас с другия болид на Сребърните стрели (+0.216 сек). Макс Верастапен се нареди 4-и, следван от съотборника си Даниел Рикиардо и Кими Райконен с Ферари. Шестимата се събраха в 0.6 сек, което предвещава оспорвана битка в утрешната квалификация и състезанието в неделя.

Сесията започна с активно правене на обиколки от всички. Водещите състезатели работеха по различни програми с 3-те типа гуми. Поведе Ботас със суперсофт, следван на 31 хилядни от Хамилтън със същите гуми. Фетел бе на 0.152 сек също със супермеките гуми.

С ултрасофт Рикиардо се нареди 4-и на половин секунда от най-бързия. Верстапен не бе на пистата, тъй като се наложи да бъде сменен пода му след инцидента в първата тренировка, когато се удари в стената. Със софт Райконен бе 5-и.

 

 

25 мин след началото на сесията Ботас сложи ултрасофт. В първия си опит той подобри времето си само с 1 хилядна, тъй като допусна грешка на предпоследния завой. С ултрасофт Фетел бе най-бърз, като подобри резултата на Ботас с 0.069 сек. В следващия си опит Ботас излетя в чакъла на завой 6. Хамилтън обаче свали 0.147 сек от времето на Фетел и поведе в класирането.

Грешки отново не липсваха, като такива допуснаха Строл на първия завой, Грожан на предпоследния, Верстапен, който бе със сменен под, на последния. Макс бе с 5-и резултат, като с ултрасофт изостана на половин секунда от Хамилтън. След него 6-и бе Райконен. Въпреки най-доброто време, Хамилтън имаше проблеми, като една от свещите му трябваше да бъде сменена, след което той се оплака от липса на мощност.

 

 

Карлос Сайнц отново нямаше добро поведение на колата си и я изпусна на предпоследния завой. 45 мин след началото на сесията пилотите започнаха да правят състезателни симулации с много гориво. Отлично темпо с гумите суперсофт показаха пилотите на Ферари, които поддържаха висока скорост в голяма серия от обиколки. Същото важеше и за Мерцедес, докато пилотите на Ред Бул изоставаха с между половин и 1 секунда на обиколка от времената на борещите се за титлата отбори.

Не чак толкова добро бе темпото на пилотите на Макларън в тази сесия. След 7-ото и 9-ото място в първата сесия, сега Вандоорн и Алонсо завършиха 12-и и 8-и, като испанецът на два пъти изпусна колата при състезателните симулации с много бензин.