Хонда обяви, че не планира да сменя компоненти по задвижващата система в болида на Щофел Вандоорн преди началото на уикенда за Гран при на Сингапур.
Белгиецът получи наказание в решетката в Гран при на Италия, след като японците откриха проблем с вал в хибридната система MGU-K. Тъй като нямаше достатъчно време да се смени само самия компонент, от Хонда смениха направо целия мотор и Вандоорн трябваше да потегли 18-и вместо 8-и.
В хода на състезанието обаче пилотът на Макларън отново получи повреда в MGU-K и отпадна. Досега не бе ясно дали ще се наложи смяна на компонента или той ще може да бъде поправен. Сега от Хонда обявиха, че подмяна няма да е нужна, като е сменен само самия вал, но не и цялата хибридна система.
Вандоорн използва своя 7-и двигател с вътрешно горене за сезона, 7-а система MGU-K, 10-о турбо, 10-а хибридна система MGU-H, 6-а батерия и 6-и електронен блок. И всяка следваща смяна ще означава наказание в решетката.