Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хонда: Трудно да се каже каква е разликата в мощността на задвижващите...

Хонда: Трудно да се каже каква е разликата в мощността на задвижващите системи

1408
0
Тойохару Танабе, Алекс Албон
Тойохару Танабе и Алекс Албон; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Трудно е да се каже каква е разликата в мощността на задвижващите системи на различните производители, участващи в момента във Формула 1, заяви шефът на Хонда в Гран при Тойохару Танабе. Той обясни също така защо сега са необходими повече анализи при подготовката на състезателен уикенд.

„Според мен е трудно да се каже каква е разликата в мощността на задвижващите системи на четирите производители. Скоростта и времето в обиколка се определят от много фактори“, сподели Танабе

„Ние смятаме, че имаме още малко работа, за да догоним най-бързите. Разликата между ситуацията в Австралия и тук не е голяма заради затварянето на заводите. Имаме основно малки промени и такива, направени за подобряване на издръжливостта. Времето беше ограничено, но успяхме да реализираме някои неща.“

„Замразяването не бе желаният от нас път. Но това бе правилното решение за всички ни като се има предвид ситуацията. Сега трябва да се работи много упорито, за да се оптимизира задвижващата система без самият агрегат да се променя особено. Необходимо е да се анализира повече, да се правят повече симулации.“

Анализът на петъчните тренировки сочи, че Ред Бул има известно предимство спрямо Мерцедес в един бърз тур, макар в тима от Милтън Кийнс да не мислеха така

Разликата е 0,043 сек. Като трети по сила за този уикенд излезе екипът на Рейсинг Пойнт – на 0,217 сек от Ред Бул. Следват Макларън, Ферари и Рено – съответно на 0,673, 1,046 и 1,086 сек.

В дългите обиколки с най-меките гуми за втория пореден уикенд на пистата Ред Бул Ринг Мерцедес е начело. Сравнение с Ферари и Ред Бул обаче няма, тъй като те не направиха достатъчно дълги серии. Зад екипа от Бракли като темпо се нареждат Рейсинг Пойнт, Рено, Макларън, Алфа Таури и т.н.

От Хонда също така определиха развитието на задвижващата система на Мерцедес като изненада.

„Нашето представяне на писта съответстваше на очакванията след тестовете ни на динамометрите, особено в дълги серии“, заяви управляващият директор на Хонда Масаши Ямамото. „При нас всичко бе по план, но бяхме изненадани от прогреса на Мерцедес, особено в квалификация. Ще се постараем да подобрим нашия агрегат в рамките на правилата. В надпревара поведението е добро и сега целта ни е постоянно да се състезаваме с Мерцедес.“

Развитието на задвижващите системи бе замразено с изключение на промени по отношение на издръжливостта. Това бе една от мерките, наложени с цел спестяване на средства заради предизвиканата от коронавируса криза.