Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хорнер отново отговори на коментарите на Йос; Марко с информация за DRS-a...

Хорнер отново отговори на коментарите на Йос; Марко с информация за DRS-a на Макс

4245
0
Кристиан Хорнер, Ред Бул
снимка: Ред Бул Контент Пуул

След спечеленото от Серхио Перес състезание в Монако, Йос Верстапен обвини Ред Бул, че от отбора не са направили достатъчно, за да излезе Макс начело и са избрали стратегия в ползва на Чеко. Скоро след това Кристиан Хорнер защити отбора като каза, че и двамата му пилоти са част от него и имат сериозна отговорност.

Шефът на Ред Бул отново бе попитан за коментар по темата по време на Гран при на Азербайджан. Хорнер каза, че според него бащите никога не биха могли да бъдат напълно обективни. Той добави още, че в Ред Бул няма пилот номер едно и че фаворизираният пилот е този, който е по-напред.

„Мисля че бащите никога не са изцяло обективни… Това което явно не бе очевидно за Йос беше информация, която имахме в отбора. Ако го бяхме вкарали в бокса за гуми, Макс щеше да излезе зад Джордж.“

„Мисля, че Йос си има собствен характер. Така че очевидно има своето мнение. И според мен това е напълно нормално. Това е неговото мнение, за нас реалността явно е малко по-различна. Това не е проблем.“

„Пилот номер едно е този, който е по-напред. Затова Чеко бе повикан пръв при спирането в бокса. Нашата битка не е между двамата ни пилоти. Ферари са много конкурентни и имат двама бързи пилоти в колата си.“

Междувременно, Хелмут Марко излезе с нова информация за проблемите, които имаше Макс Верстапен в FP1. Тогава при отваряне на DRS задното крило на нидерландеца се разклащаше, което е накарало някои отбори да подадат оплакване. Марко обясни, че проблемът вече е решен. Той добави, че случващото се няма нищо общо със станалото в Барселона, когато DRS-a на Макс изобщо не се отваряше в части от надпреварата.

„Всичко вече е поправено и разрешено. Крилото е различно от Барселона. Перес и Верстапен карат с еднакво задно крило и въпреки това само Макс има тези проблеми.“

Марко поясни и че от отбора нямат проблем с новия двигател, който са поставили за Баку. Той бе попитан за това след като Макс се оплака по време на първата тренировка, след което се завъртя. Хелмут каза, че няма нищо необичайно с двигателя на колата.

„Винаги отнема време да бъде нагласен един нов двигател както трябва. В FP2 нямаше нищо, което да показва, че нещата се влошават.