Начало Автомобилни новини Hyundai представя логото Blue DriveTM в Женева

Hyundai представя логото Blue DriveTM в Женева

59
0


– Символ на напредничава технология за намаляване на вредните емисии и разхода на гориво
– Отразява обещанието на Hyundai за постоянна мобилност

Hyundai Motor Company, най големият южнокорейски производител днес разкри логото за новия си подбранд Blue DriveTM, инициатива която ще донесе няколко екологично ориентирани технологии и модела.

Чествайки своя дебют на изложението в Женева на 3 март логото Blue DriveTM обобщава обещанието на Hyundai за осигуряване на по-чисто бъдеще, както и за търсене на хармоничния баланс между автомобили и околна среда.

Логото, което ще бъде поставяно на всички Blue DriveTM автомобили изобразява еко идеята много ясно. Зеленият лист символизира Гея и силата на Земята, синият цвят носи идеята за чистотата на сините океани и синьото небе, като непрестанни константи в нашия живот. На трето място, за да се внуши динамизъм и раздвиженост използваният шрифт е наклонен.

Първият автомобил, който ще носи новото лого е i30 blue, който също ще чества своята премиера на женевското изложение. Спазвайки обещанието си за намаляване на вредните емисии и разходите на клиентите, Hyundai внедрява ISG старт-стоп системата в производство. Моделът i30 blue ще бъде наличен в европейските автосалони от средата на 2009 г.

Това лято, Hyundai Blue DriveTM инициативата ще премине на по-високо ниво чрез пускане в производство и продажба в Корея на хибридно-електрически автомобил, задвижван от природен газ и литиево-йонни полимерни батерии.

Цялата гама на Blue DriveTM механизмите ще включва още газово-електрически хибриди, чисти дизели, flex-fuel автомобили, газово-електрически plug-ins и водородни Fuel Cell Electric автомобили.