За втори път тази година Hyundai Racing Trophy ще участва на състезание извън България. След рали Сибиу през месец април, 4-те екипажа на едномарковия шампионат ще се състезават на рали Сърбия (23-25 септември). Участие в 5-ия кръг на надпреварата ще вземат Григор Григоров с навигатор Даниел Миленков, Симеон Симеонов/Димитър Спасов, Христо Геров/Йордан Йорданов и Мирослав Ангелов/Недялко Сивов.
И четирите екипажа на Hyundai Racing Trophy ще участват за първи път на състезанието в Сърбия, с център град Ужице. Надпреварата е известна с доста трудно и непредвидимо трасе, което на места е изключително тясно. Според предварителни прогнози, очаква се и в трите дни на състезанието да вали дъжд, което също би затруднило пилотите.
Участниците в рали Сърбия ще преминат през 182 състезателни километра, разделени в 10 етапа. Това са SS1 Lokva, SS2 Duboko 1, SS3 Lokva 2, SS4 Duboko 2, SS5 Golden 1, SS6 Golden 2, SS7 Duboko rev 1, SS8 Golden rev 1, SS9 Duboko rev 2, SS10 Golden rev 2. След първите четири кръга на шампионата лидер е Григор Григоров със 192 точки, втори е Христо Геров със 146.2 т., а трети е Симеон Симеонов/Димитър Спасов със 116 т.
Във всички състезания досега, интригата между екипажите е оспорвана още от първия ден на всяко рали. Във втория кръг на шампионата – рали „България“, всеки екипаж показа най-доброто от себе си и се възползва максимално от възможностите на състезателния автомобил Hyundai i20 Coupe R1. В състезателен етап 11 – Рожден, петте екипажа на Hyundai Racing Trophy записаха изключителни резултати и завършиха в топ 10 на общото класиране.
На рали Твърдица-Елена, състезателите от едномарковия шампионат отново поставяха много добри резултати, които ги нареждаха сред първите 10 най-добри времена в генералното класиране. До последния момент победителят беше неизвестен, тъй като екипажите подобряваха резултатите си и разликите им бяха малки.
В четвъртия кръг на рали Сливен, екипажите на Hyundai Racing Trophy завършиха на 9-то място (Григоров/Миленков), 10-то (Геров/Йорданов) и 12-то (Симеонов/Спасов) в генералното класиране. Състезателите финишираха и с първо, второ и четвърто време при серийните автомобили до 1600 куб. см.