Използването на задната част на болида на Ред Бул ще е голямо предимство за тима на Торо Росо през 2019 г. Това смята техническият директор на Хонда Тойохару Танабе.
През тази година и двата тима ще се състезават със задвижващите системи на японците, което ще позволи използването на едни и същи елементи и концепции.
За големият отбор на „биковете“ това ще е първи сезон с Хонда, но се смята, че внедряването на двигателя няма да е сериозен проблем, тъй като през целия минал сезон агрегатите на японската компания бяха ползвани от Торо Росо. През 2018 г. те показаха сериозен напредък по отношение на мощността.
„Мисля, че използването на цялата задница е голямо предимство за Торо Росо, каза Танабе пред Motorsport. – Така нещата са по-лесни и за нас, защото няма да има нужда да комуникираме и с двата отбора по този въпрос.
Те също няма да трябва да ни питат за някои неща по отделно. Разбира се дизайнът на двете коли като цяло ще бъде малко различен, но няма да има голяма разлика в спецификацията.“
Хонда ще снабдява с агрегатите си 2 отбора за първи път от завръщането си в спорта през 2015 г., което съответно ще изисква повече ресурси и инженери. Нещо, с което японците са наясно и вземат нужните мерки.
„Увеличаваме хората ни във фабриката, каза спортният директор на Хонда Масаши Ямамото. – Другото нещо е работата на пистата. Трябва да имаме два пъти повече хора спрямо 2018 г. Ще ни е нужен още един екип за двигателите, които са за състезанията.“