Начало Лайфстайл Кампанията #STENISKANABALA 2017 постигна 4 рекорда

Кампанията #STENISKANABALA 2017 постигна 4 рекорда

104
0
#steniskanabala

– 2 272-ма млади и пораснали абитуриента облякоха тениска, вместо излишно скъпа дреха, на бала, изпращането или годишнината от завършването си през 2017 г. Това е почти два пъти повече от миналата година и всъщност представлява 70% от броя тениски през изминалите три години от старта на програмата, взети заедно.

– През тази година сумата от единичните дарения от ученици и абитуриенти е най-високата в сравнение с предишните три години на #steniskanabala, общо 48 857 лева.

– 44 училища в цялата страна се включиха в кампанията, което отново е най-голямата бройка участващи учебни заведения досега.

– #steniskanabala2017 събра рекордните до този момент 100 634 лева, след като към единичните дарения от абитуриенти се присъединиха корпоративни и частни крупни дарители с обща сума от 51 777 лева.

Кампанията на Мото-Пфое, чийто партньор е Столичната организация на БЧК, е в полза на български абитуриенти-сираци, които продължават образованието си във висше учебно заведение (ВУЗ). 

Освен участващите за първи път училища, като 1-ва Английска езикова гимназия, Американския колеж в София, двете английски гимназии в Пловдив, средни училища в Сливен, Търговище, Кърджали, Джебел, Свиленград, Шабла, Горна Оряховица, Бургас, имаше и множество твърди привърженици, чиито завършващи випуски са вече традиционни поддръжници на каузата. Сред тях са Земеделска ПГ „Климент Тимирязев” – гр. Сандански, ЧПГЧО „Челопеч“, ПГ „П. К. Яворов” – гр. Петрич, 91 НЕГ „Константин Гълъбов“ – София, 73 СОУ с преподаване на немски език „Владислав Граматик” в София, 164 езикова гимназия „Мигел де Сервантес” с преподаване на испански език в София. 

„През 2017 #steniskanabala се радва на фантастичен успех. Програмата спечели най-голяма популярност за общо 4-те години, откакто съществува. Искам да благодаря за това на нашите застъпници тази година – влогъра Крис Захариев, певеца и музикант VenZy и националния ансамбъл по художествена гимнастика. Благодаря ви, че станахте наши съмишленици, че се сблъскахте с толкова предизвикателства и спечелихте огромен брой привърженици за своите отбори “Спорт”, “Интернет” и “Музика”. С това гарантирахте повече дарения за каузата от всеки друг път”, обърна се Филип Пфое, собственик и управител на Мото-Пфое, към лицата на програмата през настоящата година. 

40 еднократни стипендии за ВУЗ на абитуриенти-сираци от Випуск 2017 се поемат с 80 000 лв. от събрания дарителски фонд. Бенефициентите по програмата #steniskanabala са класирани съгласно регламента, публикуван на официалния сайт. 

За първи път тази година #steniskanabala започва и една извънредна инициатива. С останалите над 20 000 лева ще се стимулират студенти-бенефициенти по програмата от предходни години. Тези от тях с много добър успех ще получат допълнително по 700 лева, а студентите с отличен успех средно от годините на следването си досега ще получат по 1000 лева. Партньорът на Мото-Пфое в инициативата, БЧК Столична организация ще събира уверенията за успех и ще предостави тези извънредни средства в рамките на няколко седмици. 

Инициаторът на #steniskanabala, Мото-Пфое, благодари много на своите партньори! DHL вече 4 поредни години са официалният логистичен партньор, който доставя благотворително тениските до дарителите. ДДБ София са творческият партньор, който ежегодно предлага атрактивния начин за поднасяне целите на кампанията пред обществото. Сред корпоративните спомоществователи, подкрепящи кампанията през 2017 г., са фирмите Алианс принт, Алианц България Холдинг, АТ Инженеринг, Булгартабак холдинг, Български футболен съюз, ВИП Секюрити, Джи Пи Груп, Ей Ес Пи, Импрес, Кар Транспортер, Пик Ко, Скорпион Шипинг, Транспрес, Фреш Принт, Хювефарма, ЦАПК Прогрес. Лични дарения направиха Иван Мирински, Веселин Маринов и мениджърския екип на Moto-Pfohe в лицето на Филип Пфое, Димо Николов и Атанас Фурнаджиев. 

Инициативата се подпомага и от редица медийни партньори, които с готовност разпространяват добрата новина: Нова ТВ, БНТ, бТВ, Канал 3, вестниците „24 часа”, „Монитор”, „Телеграф”, сайтовете actualno.com, blitz.bg, tbmagazine.net, autoclub.bg, списанията „Club S1”, „Auto Motor und Sport”, „Autoclub” и аутдор агенцията JCDecaux.

 

За инициативата #steniskanabala

На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители. В знак на благодарност Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставв при дарения над 20 лв. Всяка година дизайнът на тениската е различен. Всеки нов сезон на инициативата стартира през февруари, когато започват абитуриентските вълнения и завършва през октомври на текущата година, след като станат известни всички приети за студенти от съответния випуск. 

Даряването на средства за зрелостници без родители е дългогодишна инициатива на Мото-Пфое. Стартиралото през 1996 г. ежегодно благотворително модно ревю подпомагаше абитуриенти-сираци от контингента на БЧК и със събраните средства се закупуваха тоалети, аксесоари и куверти за бала им. От 2014 г. Мото-Пфое надгради своята инициатива, като вече помага на абитуриентите без родители от цялата страна да продължат образованието си след 12-ти клас. Вдъхновители на кампанията #steniskanabala са група абитуриенти от Пирот, които през 2013 г. създадоха благотворителна инициатива, събираща средства за деца в нужда. Един цял випуск отиде на бала с тениски, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. Година по-късно, Мото-Пфое пое щафетата и продължава инициативата в България.