Пламен Камбуров от екипа на „Автотранс Рейсинг Тим“ с Мицубиши Лансър Ево 9 беше най-бърз и в двата манша на висшия клас „Макси“ по време на Писта Стара Загора, 3-и кръг от националния шампионат на затворен маршрут.
И в двете гонки Камбуров води здрава битка с Илия Царски от Автоцар с Мицубиши Лансър Ево 9, като в крайна сметка надделя и в двете с аванс от съответно 3,689 сек и 0,608 сек. В първата Царски води доста време, но Пламен беше достатъчно напорист и в крайна сметка го изпревари.
Стартиралият от полпозишън Константин Маршавелов от тима на KA2 Рейсинг с Мицубиши Лансър Ево 10 не успя да потегли на старта на първата надпревара. Оказа се, че е скъсал едновременно и двете полуоски, което му отреди последното 6-о място. Във второто пък не успя да поддържа темпото на Камбуров и Царски и остана 3-и. В надпреварата изобщо не успя да стартира един от фаворитите Румен Дунев с Мицубиши Лансър Ево 9, тъй като му гръмна двигателят още в събота по време на квалификациите.
В серия „Туринг“ също един и същи пилот победи в двата манша – Ангел Григорчев от екипа на „София Кар Моторспорт“ с Рено Клио. И в двата манша втори остана Станислав Паришков от „Дианел Рейсинг“ с Опел Кадет, като изоставането му беше много сериозно – 8,796 сек и 33,496 сек.Трети в първата надпревара завърши Деян Пешев от „АРА Моторспорт“ с Хонда Сивик, а във второто надбягване трети стана Красен Василев „ЕФКО Рейсинг Тим“ с Рено Клио.
Историята се повтори в серия „Спорт“. Там местният любимец Стефан Панчугов („Казанлък М-Спорт“) с Хонда Сивик доминира и в двете състезания. В първото той изпревари Слави Рупчев („Елена Тим“) с ВАЗ 2105 с 2,430 сек, а във второто остави същия съперник на 2,556 сек. Интересното е, че 3-и и в двете гонки също се класира един и същи пилот – Даниел Ковачев („Дианел Рейсинг“) със Ситроен Саксо.
Надпреварата се проведе за първи път от 2008 г насам, като интересът към нея беше голям. Над две хиляди души наблюдаваха гонките от най-различните възможни точки.
Преди началото на състезанията приветствие отправи кметът на Община Стара Загора Живко Тодоров, който беше повозен от многократният шампион на планинско рали и на писта от близкото миналото Николай Диков.
Освен възраждането на автомобилната надпревара и радостта за почитателите на този вид спорт, тазгодишното издание на ралито има кауза – пилотите и организаторите подкрепиха инициативата в памет на малкия Паоло и всички загинали в пътни инциденти „Аз съм бъдещето. Пази ме!“.
По време на „Писта Стара Загора“ бяха връчени и няколко специални купи. „Най-млад състезател“ получи Ганчо Баев. Призът „Fair Play пилот“, който е в памет на Станимира Петрова-Ганева, дъщеря на шампиона на България и член на УС на БФАС Георги Петров, получи Константин Маршавелов. „Купата на кмета“ отиде при Недялко Денев.