Около километър диря от разлято масло от колата на Красимир Боeв стана причина да бъде спряно състезанието на затворен маршрут във Велико Търново – първи кръг от националния шампионат. В серия Макси победата бе присъдена на заелия първа позиция Пламен Камбуров (Автотранс) с Мицубиши Лансер Ево 9.
Другите две серии минаха добре, но в последната, на най-мощните автомобил нещата се развиха драматично. След старта се сблъскаха Калин Бенчев (Дунев мотор спорт) със Субару Импреза и Илия Царски (Автоцар) с Мицубиши Лансер Ево 9. Бенчев продължи, а колата на Царски остана на място. Лидер бе Камбуров. В същия състезанието бе спряно. При рестартирането от колата на Боев, по-точно от скоростната кутия, се появи маслена диря, с дължи на около километър и състезанието бе спряно отново. Трябваше сериозно почистване, за да бъде възстановено. Дирята започна да ес посипва с цимент от организаторите, но в същото време заваля дъжд. Така бе решено колите да направят обиколки зад кола за сигурност, за да могат да бъдат присъдени точки. Така максимума от тях печели Камбуров, следван от Бенчев, а трети остана Искрен Веселинов (Хоби кар) с ВАЗ 2005. В състезанието не стартира миналогодишния шампион Константин Маршавелов, който имаше проблем с двигателя още на квалификациите.
В малката група – Спорт, победата спечели шампионът за миналата година Ерменко Ерменков (Контрол Рейсинг) със Ситроен Саксо. Той стартира от първа позиция, пое пое лидерството и не го изпусна за 14-те обиколки. Един от фаворитите – победителя от миналата година Тодор Тодоров (Етър Рейсинг) с Фолксваген Поло спря още на първата обиколка. Така най-сериозният конкурент на Ерменко беше Огнян Патенов (Хоби кар) с ВАЗ 2101, който завърши на 1.767 сек. от победителя. Патенов направи опит да догони лидера, който към края на надпреварата върна леко газта, но не успя. Ерменков изцяло контролираше състезанието. Битката за третото място обаче бе още по-ожесточена. За последното място на подиума се пребори Мирослав Йотов (ЕФКО Рейсинг) с Тойота Корола. Той имаше проблеми на квалификацията и дълго време бе пети в колоната. Към финала обаче, типично в негов стил започна щурм с колата си, която му е набор и изпревари първо Димитър Пенчев (Ивко Моторс) с ФИАТ Пунто, който финишира 5-и, а след това и Росен Костов (Плевен рейсинг) с Пежо 106.
В серията Туринг над 1600 куб. см шампионът Ангел Григорчев (Русе кар моторспорт) с Рено Клио бе безапелационен. Той спечели състезанието като през цялата дистанция поддържаше 4-5 сек. преднина пред местната звезда Станислав Паришков (Етър рейсинг) с Опел Кадет. Паришков спечели надпреварата в Х3. Трети стана варненецът Росен Русев (Одесос РТ) с Хонда Сивик.