Днес е първият ден на новия Крайслер, заяви генералният директор на Крайслер и Фиат – Серджо Марчионе.
Крайслер разработиха нов пет-годишен продуктов план и показаха ново лого, с което решиха да отворят нова страница в историята си.
Компанията започна сериозно преструктуриране и успя да отбележи първите си печалби след огромната криза, в която беше изпаднала. Сега новата стратегия на компанията, разбира се, е тясно свързана с новите взаимоотношения с Фиат и затова Марчионе е сигурен, че тя ще доведе до очакваните успехи в близките няколко години.
Междувременно стана и ясно, че догодина около 75% от гамата на Крайслер ще претърпи „спешен“ фейслифт, като се очаква до 2012 тя да е изцяло освежена.
С помощта на италианците Крайслер ще създадат няколко нови модела, попадащи както в малкия В сегмент, така и в по-големите С и D сегменти, като те разбира се ще делят и платформите си с тези на моделите на Фиат.
Целта на американската марка е достигането на 2,8 милиона продадени автомобила през 2014-та година. В момента броят продадени возила с марка Крайслер в световен мащаб е 1,3 милиона годишно.