Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Кубица: Хубаво е, че и двете ни ръце ще са обратно на...

Кубица: Хубаво е, че и двете ни ръце ще са обратно на волана!

40
0
R31,Рено

Нямам търпение за началото на новия сезон. Колата ми е не само с нови цветове, но и със сериозни промени заради новите правила. Има куп неща, към които ще трябва да се напасна преди първото състезание, но ще направим възможно най-доброто, за да сме напълно готови – бе ясното изявление на Роберт Кубица при представянето на новото Рено R31 на пистата Рикардо Тормо.

Отборът бе напълно нов за поляка в началото на 2010 г., но сега не му се налага да се тревожи, след като вече познава хората и е наясно какво може да очаква от тях. Това ще му помогне да се концентрира по-добре и да извлече максимума от болида.

Не бих казал, че спортът ще е още по-голямо предизвикателство, защото да караш болид от Формула 1 на лимита му винаги е предизвикателство. Ще сме заети с KERS-а и подвижното задно крило, но вероятно няма да е по-трудно от миналата година, когато пък управлявахме F-duct-а. Всъщност ще е добре, че и двете ни ръце ще са обратно на волана! – пошегува се Кубица. – Що се отнася до задното крило, то ако виждаме изпреварвания във всяка обиколка от състезание, ще е заради това, че то дава прекалено голямо предимство някому, а това според мен не е вълнуващо. Другото, което се нуждае от сериозно обмисля, е предавателното число. Ще е особено сложно да се изберат идеалните настройки, особено шеста и седма предавка.

Според Кубица тестовете би трябвало да стигнат за подготовка до първия старт в Бахрейн, въпреки че изпитанията са ограничени. Всичко зависи от това как ще тръгнат нещата от първите проби, тъй като липсата на изненади по отношение на нова кола означава, че има повече време за разбиране на поведението й и разучаване на системите. KERS, новите гуми на Пирели и всички останали промени допълнително усложняват задачата.

Целта ми, както винаги, ще е стабилно представяне през цялата година. Към това се стреми всеки пилот. Понастоящем е трудно да се прецени колко конкурентоспособен е целият пакет, но инженерите решиха да заложат на иновативен дизайн, което е добре. Надяваме се да продължим напред тази година, да се доближим до челото. Това означава борба срещу отбори като Ферари, Макларън и Ред Бул – знаем, че няма да е лесно, но ще работим здраво, за да сме част от тази битка – бе категоричен полският състезател.