Себастиен Льоб успя да устои на натиска от страна на Мико Хирвонен и триумфира в Рали Норвегия. Това определено повлия на надеждите на Форд за титла.
През последните години Форд доминират на снежните ралита, докато Льоб бе печелил само веднъж на подобна настилка – в Швеция през 2004 година. И въпреки че пилотът на Ситроен минаваше първи във всички етапи през целия уикенд, той успя постепенно да изпревари Хирвонен и да натрупа преднина.
Във финалните етапи Хирвонен успя да се доближи доста до своя опонент. След надпреварата финландецът призна, че е карал на принципа „всичко или нищо”. Дори и това обаче не му помогна в борбата за победата.
„Мико наистина кара страхотно, а аз от своя страна трябваше да натискам здраво газта още от първия етап” – призна Льоб.
Яри-Мати Латвала с Форд запази третата позиция, като само на моменти успяваше да поддържа темпото на Льоб и Хирвонен.
Мнозина смятаха, че Хенинг Солберг ще успее да стъпи на подиума, а може би и да спечели домашното си рали, но още в петък изостана от своите опоненти. В края на краищата той завърши на четвърта позиция. След него завършиха Дани Сордо, Петер Солберг и Матю Уилсън. Челната десетка бе допълнена от Урмо Аава, Мадс Остберг и Себастиен Огиер.
Класиране в Рали Норвегия:
1. Себастиен Льоб (Ситроен) 3.28:15.9 ч.
2. Мико Хирвонен (Форд) + 9.8 сек.
3. Яри-Мати Латвала (Форд) + 1:21.8 мин.
4. Хенинг Солберг (Форд) + 3:33.5 мин.
5. Дани Сордо (Ситроен) + 3:52.0 мин.
6. Петер Солберг (Ситроен) + 6:25.4 мин.
7. Матю Уилсън (Форд) + 6:35.6 мин.
8. Урмо Аава (Форд) + 6:49.1 мин.
9. Мадс Остберг (Субару) + 10:00.5 мин.
10. Себастиен Огиер (Ситроен) + 12:49.8 мин.