Доста хора смятат, че мощността, с която разполага новия Форд Фокус RS е максимумът, който може да се използва при предно предаване, но въпреки това от компанията Лодер1899 са решили, че може и още.
Със своите 305 к.с., изстискани от 2,5-литровия му 5-цилиндров турбодвигател, Фокус RS е най-мощният хечбек в своя клас, но немските тунинг специалисти са решили, че предният му мост ще може да се справи и с още 45 конски сили.
Компанията, специализирала се предимно в доработката на модели на Форд, е подменила изпускателната система на колата, която сама докарва 20 „коня“ повече. Окачването е снижено с 35мм, а новите 20-инчови колела се предлагат в два различни варианта, като особено сполучлив е черният модел със зелени ивици, досущ като боята на екстериора.