Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер: Абсолютно неприемливо е да допуснеш една и съща грешка два пъти

Льоклер: Абсолютно неприемливо е да допуснеш една и съща грешка два пъти

2276
0
Шарл Льоклер
снимка: Виктор Алекян

Шарл Льоклер катастрофира за втори път през уикенда за Гран при на Маями, но този инцидент имаше сериозни последици за пилота на Ферари. Монегаскът изхвърча от пистата в края на Q3. Това сложи край на квалификацията в Маями и означаваше, че останалите пилоти в топ 10 нямаха възможност за финални опити. Самият Льоклер се извини многократно на тима си по радиото и пое вината за станалото.

„Абсолютно неприемливо е да допуснеш една и съща грешка два пъти на едно и също място. Изключително съм разочарован от себе си“, заяви Льоклер

„Мога да търся извинения… Настройките бяха сложни. Но сам се поставих в тази позиция, аз поисках тези реглажи и знаех, че управлението с тях ще е сложно. Мислех, че ще мога да извлека максимума от колата в Q3, тъй като това по принцип е една от силните ми страни.“

„Знам, че в Q3 поемам повече рискове в сравнение с останалите. Затова и представянето ми в този квалификационен сегмент през повечето време е наистина добро. Но случилото се сега е недопустимо. Много съм разочарован. В петък допуснах същата грешка, а това не би трябвало да става“, каза още Льоклер.

Шефът на Ферари Фредерик Васьор коментира от своя страна, че за него е по-добре пилотът да атакува, отколкото след финала на сесията да каже, че е останал неизползван потенциал в колата

„Льоклер излетя, защото атакуваше на ръба. В първите два сектора имаше най-добри времена и можеше да се класира на първа редица. Трябва да атакуваш, когато се бориш за полпозишън. В противен случай няма да си най-бърз. Не може да твърдите: „Той атакува прекалено силно“. По-добре така, отколкото след сесията да коментира, че е могъл да е и по-бърз“, обясни Васьор.

С постигнатото в първия си опит време Льоклер се класира седми на стартовата решетка. Във Ферари ще проверят колата му и дали няма да се наложи смяна на скоростната му кутия.