Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер: Бяхме в по-добра от очакваната форма, Сайнц: Липсва ни темпо в...

Льоклер: Бяхме в по-добра от очакваната форма, Сайнц: Липсва ни темпо в сравнение с тези в челото

2525
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Пилотите на Ферари Шарл Льоклер и Карлос Сайнц завършиха четвърти и шести в Гран при на Унгария. От Скудерията отбелязаха, че имало положителни знаци като „солидното състезателно темпо с медиум и особено с хард“. Тимът обаче отиде зад Макларън в генералното класиране при конструкторите.

„Обърнахме нещата. Направихме стабилно, солидно състезание с правилно управление на гумите и добро темпо“, коментира Льоклер

„Четвърто място не е желаният от нас резултат, разбира се. Знаем, че тепърва ни предстои много работа, но бяхме в по-добра от очакваната форма. На тази писта е трудно да се изпреварва и трябваше да внимаваме гумите да не прегреят в последния стинт, когато бях точно зад Люис [Хамилтън]. Това бе сложно. Използвахме всичките си възможности в надпреварата и е чудесно да вземем тези точки за отбора“, допълни Льоклер.

Сайнц каза, че Гран при на Унгария е била трудна за него.

„Стартът ми не бе добър, а в Унгария това е от доста голямо значение. Лошото потегляне компрометира първите два стинта. Трябваше да изпреваря доста коли, за да стигна до шестото място. Оттам нататък състезанието ми беше доста самотно. В последната част от надпреварата можех да натисна малко повече, след като удължих серията с хард, но като цяло ни липсва темпо в сравнение с останалите коли в челото“, каза Сайнц.

„Пистата в Белгия е напълно различна. Трябва да помислим какъв подход с болида ни е необходим там, за да се постараем да приключим първата половина от сезона с добър отборен резултат“, добави испанският пилот на Ферари.

Шефът на Ферари Фредерик Васьор поздрави Макларън за двойния успех на пистата Хунгароринг. Той каза, че неговите пилоти са направили добра битка с Мерцедес и Ред Бул

„Извлякохме повечето потенциал от пакета, с който разполагахме. Направили сме добра крачка напред по отношение на управляемостта, но сега ни трябва такава и по отношение на разликата от две-три десети до Макларън“, отбеляза Васьор.