Начало Избрани Льоклер и Сайнц: Целта за състезанието е подиум

Льоклер и Сайнц: Целта за състезанието е подиум

2286
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Спас Генев

Шарл Льоклер се класира шести, а съотборникът му във Ферари Карлос Сайнц бе малко по-напред в класирането на квалификацията за Гран при на Австрия – четвърти. Монегаскът сбърка при последния си опит в Q3 и изхвърча от пистата. Въпреки това той е оптимист за представянето на Скудерията в утрешната надпревара.

„Днешният ден не премина особено добре. Представянето ни в спринта сутринта не бе силно. След това работихме по настройките на колата, търсейки тези ценни няколко десети от секундата, които ни липсват и в квалификацията, и за състезанието. Мисля, че трудът ни се отплати и че утре ще можем да се придвижим напред“, каза Льоклер.

„В Q3 имах добро усещане след първата си серия с използвани гуми. Опитах се да натисна максимално. За съжаление сбърках в четвърти и шести завои и затова ще стартирам от шеста апозиция. Но днес имаше и няколко добри момента и заради тях вярвам, че целта ни може да е подиум“, продължи Льоклер

„Изглежда работим в правилната посока. Насявам се да направим нещо добро в състезанието“, добави Льоклер.

Сайнц каза, че за него съботата е била по-положителен ден от петъка на Ред Бул Ринг.

„Имахме повече скорост. Направихме някои промени, които определено ни помогнаха като цяло. Все още имаме проблеми в бързите завои, но се трудим изключително упорито заедно с отбора, за да разберем как да ги отстраним. Класирането ни е там, където мислех, че ще сме, но чувствам, че имаме напредък и сме много близо до третата позиция. Целта за утре очевидно е подиум. Наясно сме, че ще е трудно, но ще дадем всичко от себе си, както правим винаги“, коментира Сайнц.

Фредерик Васьор обобщи, че отборът е направил малка стъпка напред в сравнение с вчера. Във Ферари обаче се надявали да са малко по-напред на грида

„Подобрихме преминаването на последния сектор, но все още имаме грижи в някои криви. Що се отнася до състезанието, то днес видяхме как се образува DRS влак. Ако си в правилната позиция, можеш в известна степен да се възползваш. Ако обаче си към опашката на влака лесно може да прегрееш и гумите, и колата. Така че много ще зависи от старта и първата обиколка. За разлика от спринта обаче ще има стратегия и питове, така че всички ще се съобразяват и с тези фактори“, каза ръководителят на Ферари в F1.