Начало Избрани Льоклер: Не знам дали забелязахте, но нямах двигател

Льоклер: Не знам дали забелязахте, но нямах двигател

6018
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Пирели

Шарл Льоклер за секунди не успя да влезе в бърза обиколка в последния сегмент от спринтовата квалификация в Австрия. Той остана без време и ще е десети на стартовата решетка за късата състезателна дистанция на пистата Ред Бул Ринг. След края на сесията Льоклер попита по радиото какво е станало, когато се наложи да отбие в питлейна в опашката от болиди. Състезателният му инженер Брайън Бози отговори, че се е включила системата против блокиране на задвижващата система.

„Това не може да изключва двигателя“, каза Льоклер. „Не знам дали забелязахте, но нямах мотор. Запалването се изключи и трябваше да рестартирам всичко.“

Бози след това каза по радиото, че ще говорят в бокса. Льоклер каза, че иска прес аташето, което отговаря за него – Мия Джачич – да му каже какъв е бил проблемът, след като се прибере и слезе от колата.

„Включи се антиблокиращата система. От отбора ми казаха, че ще говорим като се върна в гаража, но аз дойдох директно тук, така че още не знам какво е“, коментира Льоклер в оградата за телевизионни интервюта.

„Не бяхме супер силни, но темпото ни определено бе по-добро от десето място, така че това класиране е малко разочароващо. Ще видим какво точно стана. Утре ще се постараем да направим добър спринт и да се върнем към челото“, допълни Льоклер.

Карлос Сайнц се класира пети в спринтовата квалификация, а шефът на Ферари в F1 Фредерик Васьор определи цялостното представяне на отбора като лошо

„Антистол системата се включи и изключи двигателя“, повтори и ръководителят на Ферари в Гран при. „Наложи се Шарл да се изтегли вдясно и това бе решаващо за крайния изход. Стратегията за спринта ще е да натискаме, защото няма спирания в бокса. Мисля, че дори няма да имаме избор по отношение на гумите. Цялото представяне беше лошо, а по принцип бяхме в битката поне с Мерцедес и Макларън. Заради това съм малко разочарован, че едната ни кола е пета, а другата – десета, докато в други сесии бяхме трети и четвърти или най-много четвърти и пети“, добави Васьор.

Сайнц каза, че спринтовата квалификация е била прилична за него и е направил три чисти тура в SQ1, SQ2 и SQ3.

„Ще стартирам от пето място, от чистата страна на грида. Ще се постарая да взема максимум точки утре. После ни предстои още една квалификация“, каза испанският пилот на Скудерията.