Шарл Льоклер бе най-бърз във втората тренировка в Баку с време 1:42.224. На две десети и половина зад него се класира Серхио Перес, който пък бе по-бърз в първата тренировка. Трети остана Верстапен а Алонсо отново постигна впечатляващо време, с което се нареди четвърти на по-малко от секунда зад Льоклер.
Температурата на въздуха по време на тренировката бе 23 градуса, а тази на пистата бе 32 като това е значително по-ниско от стойностите в първата сесия.
Сайнц излезе първи на пистата, последван от Окон като и двамата бяха със средно твърди гуми. Сред излезлите на трасето не бе Верстапен. В първата тренировка той имаше проблем с горния елемент на DRS-a си, който се огъваше при по-висока скорост и предизвика притеснения в гаража на Ред Бул.
Около 10 минути след началото начело излезе Шарл Льоклер с огромна преднина пред Карлос Сайнц. Времето на Шарл бе 1:43.806, което е с около 2 секунди по-бързо от най-бързия турв по-ранната тренировка.
Макс Верстапен направи първата си обиколка 15 минути след началото и направи второто най-бързо време с 0.030 изоставане от Льоклер.
Около средата на тренировката Льоклер отново подобри времето си до 1:43.224. Сайнц не можа да завърши своя тур след като блокира гумите си в 16-ти завой. Жълтите знамена пък бяха развети в първи сектор заради излизане на Шумахер извън трасето. Алекс Албон пък удари колата си в 17-ти завой и се прибра в бокса. Той бе повредил своето окачване и това бе краят на тренировката за него.
Alex Albon hits the wall in the kink at Turn 17 and has to visit the pits after picking up damage #AzerbaijanGP #F1 pic.twitter.com/eUyF9cysU1
— Formula 1 (@F1) June 10, 2022
Около 20 минути преди края на тренировката Верстапен бе в бърза обиколка, но трябваше да върне газта към края на тура заради жълти флагове, причина за които бе Перес. Преди това обаче той бе записал най-добър личен първи сектор и изглежда щеше да подобри времето си. То към момента бе около 6 десети по-бавно от това на Шарл. Чеко пък разделяше двамата и се намираше на второ място.
В края на сесията част от пилотите сложиха средно твърди гуми и се съсредоточиха върху дългите серии от обиколки.
Шарл Льоклер попита състезателният си инженер дали с двигателя му има проблем. Отговорът бе, че всичко е нормално, при което пилотът на Ферари отново попита: „Значи загубата на мощност е нормална?“
Ето как изглеждаше класирането след края на тренировката:
Here’s how Friday finished in Baku 👀#AzerbaijanGP #F1 pic.twitter.com/tANn1lu90y
— Formula 1 (@F1) June 10, 2022