Шарл Льоклер финишира на четвърта позиция след първия ден от уикенда в Бахрейн. Пилотът на Ферари показа добро темпо, макар и да нямаше възможност да атакува челото. Льоклер призна, че Макларън има огромна преднина и че Ферари трябва да „максимизира потенциала на автомобила.“ Люис Хамилтън пък финишира осми, но бе доволен от новия под на SF-25.
Льоклер не участва в първата тренировка в Бахрейн, след като отстъпи мястото си на Дино Беганович. Пилотът от босненски произходи записа 20 обиколки зад волана на SF-25 и завърши сесията 14-ти. Представянето му беше наблюдавано от Льоклер и ръководството на Ферари. След това Беганович се върна към задълженията си във Формула 2 и наблюдаваше работата на тима.
Пилотът от Монако показа сравнително добро темпо във втората свободна тренировка. Той дори водеше в класирането за известен период от време, преди да бъде изместен от Оскар Пиастри, Ландо Норис и Джордж Ръсел. В крайна сметка Льоклер остана четвърти с изоставане от поне половин секунда спрямо първото място
„Температурите са много по-високи, отколкото по време на тестовете преди малко повече от месец. Втората така тренировка беше трудна. Усещането в автомобила е напълно различно. Затова трябва да настроим колата, за да отговаря на моя стил на каране“, сподели Льоклер.
„Ще работим върху това тази вечер и ще се опитаме да оптимизираме настройките. Опитвам се да натискам в посока, която ще ми позволи да извлека максимума от автомобила и моя стил на каране. Тъй като конкурентите ни са доста по-напред от нас, съм мотивиран да намаля тази разлика възможно най-скоро“, обясни пилотът на Ферари.
„Трябва да максимизираме потенциала на нашия автомобил. Смятам, че все още можем да намерим някакво представяне преди квалификацията. Ще направим всичко възможно да извлечем максимума от нашата модернизация. Нека да видим къде ще ни постави това през утрешния ден“, заключи Шарл Льоклер.
Съотборникът на Льоклер Люис Хамилтън даде трето време в първата свободна тренировка, след като прекара известно време в бокса. Във втората сесия Хамилтън се чувстваше по-комфортно зад волана на SF-25. За нещастие той така и не успя да запише силна обиколка и остана едва осми в сесията.
„Първата тренировка беше доста трудна. Горещината затрудняваше намирането на сцепление, така че не беше най-представителната сесия за нас“, коментира Хамилтън. „Втората тренировка беше стъпка напред. Обиколката със софт изглеждаше силна. За нещастие влязох малко дълбоко в последния завой и загубих там известно време. Състезателните ни обиколки бяха солидни. Другите обаче изглеждат конкурентоспособни при всякакви условия, така че ще работим усилено през нощта, за да намалим разликата“, добави пилотът на Ферари.
FP2 in the evening desert
pic.twitter.com/w8b47rCSMv
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) April 11, 2025