Кевин Магнусен каза, че специалният офис, създаден миналата година от Хаас и Ферари в Маранело, е бил от полза за дейността на американската компания. Той е помогнал най-вече за комуникацията между различните отдели.
След въвеждането на бюджетния таван в F1 през 2021 г. , Ферари пренасочи част от персонала си към така наречения хъб на американския тим. Той е разположен в базата на Скудерията в Маранело.
Екипът е ръководен от бившия технически директор на Ферари Симоне Реста. Италианецът отговаря за проектирането на новото поколение автомобил на Хаас VF-22.
Въпреки че отношенията между двата отбора не са се променили след създаването на звеното в Маранело, Магнусен забеляза при завръщането си в отбора тази година, че центърът е помогнал за централизиране на комуникациите. От своя страна това е оказало положително влияние върху работата на Хаас.
„Това беше приятна промяна в отбора. Те определено са се раздвижили през последната година„, каза Магнусен.
„Сега в Маранело има по-голяма група от нашите хора. Специалният офис в Маранело помага на дейността на Хаас. Сега просто можем да отидем и да говорим помежду си.“
„През всичките тези години екипът е бил разпръснат по целия свят. Едната част е от персонала ни в САЩ. Също така има клонове в Италия и Англия. Като цяло беше доста разхвърлено.“
„Комуникирането е по-лесно, когато можеш да отидеш до бюрото на колегата и да си поговориш с н
„Сега структурата на Хаас е по-добра. Също така успя доста да се разрасне през последните месеци. Имаме повече хора и се чувстваме по-добре. Разбира се, резултатите на пистата също доказват твърденията ми.“
Близките връзки и техническото сътрудничество на Хаас и Ферари често са били обект на недоволство от страна на други отбори.
По-рано тази година шефът на тима Гюнтер Щайнер даде да се разбере, че отношенията на екипа му със Скудерията не са по-малко регулирани, защото Хаас вече има офис в базата на италианците
„Бих казал, че отношенията ни не са се променили драстично. Винаги сме се разбирали много добре“, каза Щайнер.
„Връзката се регулира и от правилата на ФИА. Не можем да направим повече неща само защото седим в Маранело.“
„Сътрудничеството ни с Ферари не се е променило нито към по-добро, нито към по-лошо. Точно сега стоим в Маранело с голяма група хора.“
„Винаги сме имали хора в офиса на аеродинамичния тунел. Сега защото сега имаме два офиса в Маранело – един в аеродинамичния тунел и друг, в който през седмицата са дизайнерите и инженерите по аеродинамиката.“
„Но когато сме във въздушния тунел, винаги сме имали кабинет, в който хората ни да могат да седнат и да не се налага да стоят само в контролната зала на тунела“, добави Гюнтер Щайнер.
Steiner & Binotto 🤝
A friendship that goes back a long way! #HaasF1 pic.twitter.com/7Aepg4WCnx
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) June 4, 2022