Макларън MP4-29 е с по-добро поведение в Китай в сравнение с Бахрейн, заяви Дженсън Бътън след петъчните свободни тренировки преди четвъртия кръг от световния шампионат на Формула 1.
Тимът от Уокинг е с аеродинамични новости за колата и някои подобрения по управляемостта. Студеното време и вятърът затрудниха работата на Бътън и Кевин Магнусен. Те заеха осма и 12-та позиция в класирането на втората тренировка.
– Смятам, че има подобрение в редица аспекти на колата в сравнение с Бахрейн – в частност като управляемост. Има няколко неща, които можем да свършим до утре, за да се приближим още малко до челото. В Бахрейн също имахме проблеми при дългите серии във втората петъчна сесия, така че положението в състезанието може да е по-добро. Днес предните ми гуми имаха грейнинг, но тук винаги е така, особено в трафик. Можем да облекчим ситуацията посредством някои реглажи, както и да подобрим баланса. По-ясна картина можем да имаме утре, но ако остане сухо – обясни Дженсън.
Магнусен сподели, че първият завой на трасето е особено коварен и той причинява най-голяма вреда на предните гуми. Неговото впечатление от колата обаче бе различно от това на съотборника му:
– Не знам защо не сме толкова конкурентоспособни, колкото в предишни стартове. Износването на предните гуми е сериозно и трябва да разберем причината за него. Всъщност това не ми се бе случвало в толкова голяма степен и е трудно да се справя. Ще напаснем настройките, а аз ще променя стила си в опит да компенсирам. Пистата е нова за нива, налага се да се адаптирам. Ще се опитаме да разрешим грижите си тази вечер. Ако обаче утре вали, поне грейнингът ще изчезне!