Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън работят по болида за догодина с презумпцията, че Хамилтън остава в...

Макларън работят по болида за догодина с презумпцията, че Хамилтън остава в тима

50
0
Дженсън Бътън,Люис Хамилтън,Фелипе Маса

Макларън конструират автомобила си за сезон 2013 г. във Формула 1 с презумпцията, че пилотите им догодина ще са Люис Хамилтън и Дженсън Бътън, заяви техническият шеф на тима Пади Лоу.

– Това е насоката ни на работа. Приемаме, че те двамата ще са с нас и догодина. Люис и Дженсън са фантастични състезатели и имаме голямото желание да ги запазим. Въпреки че по принцип смяната на пилот не е нещо трагично по отношение конструкцията на автомобила – обясни Лоу.

Бъдещето на Хамилтън все още е неясно, като той самият повтаря, че е съсредоточен изцяло върху настоящия шампионат. Междувременно Нико Розберг заяви през седмицата, че определено остава в Мерцедес и това бе разтълкувано като поредния знак, че Михаел Шумахер ще сложи край на своята кариера.

Световният шампион за 2008 г. пък разкри, че в определени моменти от кариерата си е бил на път да се откаже от спорта, но съветите на баща му са го задържали в Гран при.

Никога не се отказвай. Това е нещо, което научих още като дете. Всеки има трудни мигове, за които останалите не знаят. Спомням си, че в определени мо,менти от кариерата ми си мислех, че няма да се справя. И тогава баща ми казваше: „Никога не се отказвай”. Затова така ми се е набило в главата. Определено е имало дни, в които съм смятал, че може би трябва да спра и тогава си мисля: „Няма да се предам, ще продължа. Ще дойдат по-добри дни, има светлина в края на тунела!” – сподели Хамилтън. – Мотивацията ми сега е огромна и искам да побеждавам – продължи той. – Пораснах с това желание. Винаги съм се стремял да съм начело – още откакто бях на осем и започнах да се състезавам. Винаги съм искал да се надбягвам, да изпреварвам, да надделея с маневра, да надхитря съперниците си. Днес ме движи бъдещето, а целта в него е да спечеля титлата и пак да съм пръв сред най-бързите пилоти в света.

Отборът му Макларън от своя страна вероятно ще обърне по-голямо внимание на квалификациите в идващите стартове от шампионата в опита си да догони Фернандо Алонсо и Ферари. Испанецът има 37 точки аванс пред Хамилтън, а Кими Райконен (Лотус) е само на една точка зад англичанина.

Определено е по-леко да се контролира автомобилът и използването на гумите, когато водиш – обясни Лоу. – Забелязахме тази тенденция и заради нея може малко да променим подхода си. В момента се класираме добре в квалификациите и това помага на състезателното ни темпо, което е малко по-слабо. Миналата година бе обратното.