Президентът на Ферари Серджо Маркионе разкритикува ръководството на Формула 1 заради това, че не използва достатъчно интернет, за да увеличи аудиторията си. Управляващият търговските права в спорта Бърни Екълстоун никога не е проявявал особен интерес към това спортът да се излъчва онлайн и освен това не вижда стойност в социалните мрежи като twitter и facebook и не може да ги разбере, защото бил старомоден. Маркионе обаче смята, че Ф1 трябва да присъства повече в онлайн пространството.
„Това е спорт, който изисква много енергия както по отношение на броя хора, които посвещават живота си на него, така и финансова отдаденост, заяви Маркионе. – Затова смятам, че е жалко, че не се възползва максимално от всички възможности, които има пред него, за да стигне до публиката си.
Трябва да променим начина, по който се свързваме с феновете, и състезанията да станат достъпни за всички. Дигиталната страна на бизнеса не е развита достатъчно. Има неща, които просто трябва да бъдат направени. Всички производители – ние, Мерцедес, Хонда и Рено имаме дългосрочен интерес към спорта и искаме той да продължи да съществува.“