Гумите във Формула 1 през следващата година ще са много по-твърди и скоростта на автомобилите ще падне с около 2 сек на обиколка. Това разкрива в ексклузивно интервю за българското най-продавано топ списание за Гран при Club F1 пилотът на Тойота Ралф Шумахер.
Новият брой на изданието е вече на пазара и в него братът на легендата Михаел Шумахер говори за започналите тестове за следващия сезон, но и за отношенията с брат си и как ще се отрази отсъствието му на спорта.
В репортаж на специалния пратеник на списанието от пистата край Барселона списанието разказва и за завръщането на Мика Хакинен в кокпита на Макларън, както и за началото на подготовката на новия титулярен пилот на Сребъните стрели Люис Хамилтън.
Човешкият разказ, отново екслузивно пред списанието, на механика по предната част на колата на Дейвид Култард за първи път пък разкрива и пътя на тези безименни, но много важни хора във Формула 1.
Изпращането на Михаел Шумахер от тифозите на пистата Монца е друга важна и прочувствена тема в броя.
За първи път у нас списанието публикува и пълен запис на разговорите между пилоти и инженери по време на едно състезание във Формула 1, нещо безкрайно любопитно за всеки запалянко.
С изключителни графики и ексклузивния коментар на Дино Тосо, главен аеродинамик на Рено, читателите ще научат тънкостите в шасито на шампиона Фернандо Алонсо, чийто автомобил отива в музея, след като е участвал във всички състезания през 2006 г.
Историята ни връща този път към славната британска марка БРМ и нейните върхове и провали.
Журналистите в списанието отново са направили серия от тестове на нови модели автомобили и отново част от тях са на самите писти за Формула 1 като Ещорил и Истанбул Парк.
Българският картинг и рали спорт заемат отново своето място, както и уникалната история на спорта в нашата страна, която е една тема с продължение.