В условията на извънредно положение, обявено за цяла България, от Мото-Пфое предлагат на собствениците на Volvo автомобили да се възползват безплатно от услугата „Door2Door”. Тя е част от пакета Premium service, който всеки клиент получава при покупката на нов автомобил на шведския премиум бранд.
Компанията продължава да е надежден партньор, осигуряващ мобилността на своите клиенти дори и в най-предизвикателните моменти. Именно заради това им предлага възможността, без да се налага да напускат дома си, да реализират регулярното обслужване или отстраняване на техническа повреда на техния автомобил. След заявка превозното средство се взема от адреса на клиента и се транспортира до най-близкия сервиз на Volvo. След приключване на сервизните дейности, отговарящи на най-високите световни стандарти, автомобилът се почиства и връща обратно на неговия собственик.
Услугата “Door2Door” е валидна на територията на цялата страна. От нея могат да се възползват всички, които са закупили автомобил на шведския премиум бранд от търговско-сервизните комплекс на Volvo в София, Пловдив, Варна или Бургас.
Придържайки се към препоръките за осигуряване на максимална социална дистанция, се предоставя възможност на всички настоящи и бъдещи клиенти на Volvo за виртуално представяне на желан от тях модел от търговец чрез редица приложения като Viber, WhatsApp, Skype. Така от вкъщи могат да получат необходимата информация за автомобила в реално време.
От Мото-Пфое и Volvo предлагат и възможност за тест драйв до адрес
Желаният автомобил се закарва до точно посочена локация. Тестовото шофиране започва и приключва пред дома на клиента. По този начин се създава условие за получаване на услугата в безопасна и комфортна среда.
Предвид специфичната ситуация, дилърствата в четирите града ще работят всеки делничен ден от 9 до 18 часа, придържайки се стриктно към строгите мерки за ограничение разпространението на COVID-19. Всички сгради от търговско-сервизната мрежа се третират ежедневно с антивирусни препарати. Дезинфекцират се и всички експонати, демонстрационни автомобили, както и пристигащите в сервизите на Volvo колит.
Като допълнителна мярка за сигурност от Мото-Пфое посъветваха всички свои клиенти при нужда от посещение на дилърство да се свържат със своя търговец или приемчик и да запазят предварително час за среща.
При нужда от съдействие и допълнителни въпроси клиентите могат да се обръщат към търговските представители на Volvo. Те са на разположение онлайн, както и по телефона.