Задвижващата система в колата на Себастиан Фетел от Гран при на Сингапур може да бъде използвана отново в следващите състезания, съобщава Motorsport.
Според информацията агрегатът не е бил засегнат от удара, който понесе Фетел от Кими Райконен в инцидента между двамата пилоти на Ферари и Макс Верстапен на старта на Марина Бей.
Болидът на Кими удари този на Фетел странично и счупи радиатора му, а малко след това германецът се и завъртя, като разби носа на колата си. След внимателен преглед на мотора в Маранело, от Скудерията са установили, че той може да бъде използван отново до края на сезона.
Фетел използва своя 3-и двигател с вътрешно горене за сезона, както и своите 3-и хибридни системи MGU-H и MGU-K, 3-а батерия и 3-а електроника, както и 4-о турбо. Същата е картината и при Кими Райконен. И при използване на следващо турбо, те ще получат 10 места наказание в стартовата решетка.
Смята се, че Ферари ще въведе в употреба новата спецификация на задвижващата си система за следващото състезание в Малайзия, с което Кими и Себастиан ще ползват 4-ия си двигател с вътрешно горене за сезона. С нея в Скудерията се надяват да изкарат до края на сезона, а ако се наложи ще ползват някоя от по-старите спецификации.