Начало Автомобилни новини Новият Peugeot 208 – концентрирана енергия

Новият Peugeot 208 – концентрирана енергия

172
0 коментара

Tри години след лансирането си Peugeot  208 – най-продаваният модел на марката – е с нов външен вид. Не е била пренебрегната нито една област при създаването на този автомобил от ново поколение. Новият 208 e с по-спортен и по-класен дизайн, подчертан от 3D LED задните светлини (стандартно оборудване), оригинални цветове като блестящия Orange Power и нова гама от възможности за персонализация. Гамата е разширена с GT Line и GTi by Peugeot Sport, подчертаващи придвижването на марката към луксозния сегмент на пазара. Налично е повече оборудване, което да улесни шофирането в градски условия (Active City Brake, MirrorScreen, камера за движение на заден ход, Park Assist). PureTech и BlueHDi отговарят на най-новия Euro 6 стандарт за вредните емисии, като специално трябва да се изтъкне най-икономичният в света двигател с вътрешно горене, изразходващ само 3 л/100 км и отделящ само 79 г/км емисии СО2. Продажбите в България стартират през юли 2015.

Новият Peugeot 208 привлича от пръв поглед със своя нов отличителен стил. Отпред новата броня предлага по-изострени, прецизни и мускулести форми. По-широката радиаторна решетка и по-тънкият й хромиран кант сега са напълно вградени в бронята, сякаш са изваяни като едно цяло. Те подсказват за качеството и здравината, характерни за Peugeot. При по-високите нива на оборудване, щампованият хромиран завършек на новата “EQUALIZER“ решетка й придава оригинален 3D ефект. Комбинирана с отделните фарове за мъгла, тази нова идентичност трансформира автомобила, придавайки му по-широка, по-динамична позиция на пътя, моментално приканвайки водача да седне зад волана.

И накрая, този стил е подчертан отпред от нови фарове с двуцветна маска, съчетаваща хром и черен цвят, структурирайки светлинния блок за по-динамичен вид, а над него е разположена LED светлинната идентификация, знак за принадлежност и технология. Тези нови фарове се монтират стандартно от второто ниво на оборудване.

В новия автомобил откриваме Peugeot i-Cockpit, иновативна подредба на приборите и уредите, която бе топло приета от клиентите след лансирането си. През 2012 PEUGEOT 208 представи тази напълно оригинална концепция, която предоставя стимулиращо, лесно и безопасно шофиране, възприета след това от PEUGEOT 2008 и 308. PEUGEOT i-Cockpit се състои от компактен волан, табло на нивото на очите и голям сензорен екран.

Малкият волан, комбиниран с компактността на новият PEUGEOT 208 – под 4 метра дължина – прави автомобила маневрен и много удобен за управление в града, предлагайки истинско удоволствие от шофирането. Воланът е облицован с едрозърнеста кожа от Ниво 3, допринасяйки за топлата и уютна атмосфера в купето. Вградената в арматурното табло декоративна лайстна, стандартна за всички нива на оборудване, е с ново термо покритие при по-високите нива. Мекото на допир и изискано покритие на арматурното табло придава още по-висококачествено усещане и излъчване.

Гамата от цветове и бои (мат, металик, перлена), налични за новия PEUGEOT 208, е разширена с нови цветове. С богата и разнообразна палитра от 13 цвята, той отговаря на нарастващото търсене от страна на клиентите, които искат разграничаване и ексклузивност.

Подобно на 308, 508 и RCZ, новият Peugeot 208 продължава своето препозициониране към луксозната част на пазара с въвеждането на GT Line нивото на оборудване. Tози подход, възприет в цялата гама на Peugeot, позволява на клиентите да бъде предложен автомобил със динамичен и спортен дизайн, използвайки двигатели от основната гама. Затова, с GT Line, новият PEUGEOT 208 възприема част от стилните характеристики на емблематичната и спортна GTi версия.

Предлагаща се във версии с 3 и 5 врати, с 1,2-литров PureTech 110 S&S бензинов и 1,6-литров BlueHDi 100 и 120 дизелови двигатели, GT Line изпълнението използва за основа Ниво 3 на оборудването.

Вмествайки се между топ нивата на оборудване и спортната GTi версия, новият Peugeot 208 GT Line разширява гамата, потвърждвайки стратегията на марката за препозициониране към луксозната част на пазара.

От лансирането си насам Peugeot 208 е широко признат със своята забележителна динамика. Неговите компактни размери, ниско тегло, аеродинамика и управление, примери на най-доброто от ноу-хауто на марката, осигуряват перфектна комбинация между комфорт и пътно поведение.

Технологията BlueHDi е потвърдена като най-ефикасната дизелова система за контрол на емисиите, предлагаща се на пазара. Tези нови двигатели, обединяващи най-доброто от дизела с новаторското в сферата на намаляване на CO2 eмисиите и разхода на гориво – всички са под 95 г/км CO2 – и правят 1,6-литровото BlueHDi семейство най-добрите дизелови двигатели на пазара!

С изключение на базовата версия със 75 к.с., всички те са снабдени със системата Stop & Start. 1.6-литровите BlueHDi двигатели сега се предлагат в три нива на мощности.

След лансирането на атмосферните 1,0 PureTech 68 и 1,2 PureTech 82 двигатели, семейството PureTech 3-цилиндрови двигатели се разширява с въвеждането на версията с турбо компресор 1,2 PureTech 110 S&S.

При лансирането си в Европа, бензиновата гама на новия Peugeot 208 е много широка – от 68 к.с. до… 208 к.с. с фантастичния 1,6-литров THP 208 двигател, използван в спортните версии GTi и GTi by Peugeot Sport. Едновременно с това разходът на гориво и CO2 eмисиите са забележително намалени като нивата са между 97 и 129 г/км!

Бензиновата гама се състои от следните версии:

– 1,0 литра PureTech 68 к.с., 5-степенна механична скоростна кутия; 102 г/км;

– 1,2 PureTech 82, 5-степенна механична скоростния кутия; Много нисък разход на гориво (VLC) при 99 г/км;

– 1,2 PureTech 82, 5-степенна механична скоростна кутия; 104 г/км;

– 1,2 PureTech 82 hp S&S, 5-степенна електронна; TBC от 97 г/км;

– 1,2 PureTech 110 hp S&S, 5-степенна механична скоростна кутия; 103 г/км;

– 1,2 PureTech 110ch S&S EAT6, 6-степенна автоматична скоростна кутия; 104 г/км;

– 1,6 THP 165 hp S&S, 6-степенна механична скоростна кутия; 129 г/км;

– 1,6 THP 208 hp S&S, 6-степенна механична скоростна кутия; 125 г/км.