Начало Автомобилни новини Новият Renault Espace ще покорява нови пазари

Новият Renault Espace ще покорява нови пазари

64
0

Представен по време на автомобилния салон в Париж през 2014 година, новият Espace отново е на щанда на Renault в Женева преди да влезе в продажба през април. Преоткрит в отговор на променящите се клиентски очаквания, той изпъква чрез своята стойка и качества, традиционно свързвани с големите кросоувъри:

Персонализируемо шофиране и пътуване, благодарение на системата Renault Multi-Sense®, която координира различните технологии, предназначени да осигуряват удоволствие от шофирането и комфорта по време на път,

Уникално ниво на маневреност и контрол, дължащи се на технологията 4Control® (четири завиващи колела),

Изключително удоволствие от шофирането при всякакви скорости, плюс 20% по-нисък разход на гориво и CO2 eмисии, поставяйки новия Espace сред най-добрите в сегмента.

Новият Espace е с щедри пропорции (дължина 486 см/широчина 189 см/ височина 168 см), отговарящ на клиентските очаквания. Той разчита на мускулестите форми на SUV: долната част на автомобила излъчва динамика и сила, с ясно изразени колесни арки и агресивна радиаторна решетка. Контраст на това е горната част на купето, която е възприела по-леки, по-обтекаеми, елегантни линии.

Новият Renault Espace изпъква със своята безпрецедентна Renault Multi-Sense® система, която регулира всички технологии в автомобила – двигател, скоростна кутия и шаси, както и такива характеристики като осветление в купето, дизайн на арматурното табло и настройки на масажната функция на седалките. Свързана с активно окачване и технологията 4Control® (четири завиващи колела), тя доставя удоволствие, чувство на пъргавост и безопасност. Новият Espace се възползва с пълна сила от опита на Renault във Формула 1 като пионер в сферата на принудителното пълнене и намаляване на работния обем, свързвайки малки двигатели с 6 или 7-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител. Възползвайки се от три двигателя от най-ново поколение, които дават 20% по-нисък разход на гориво и CO2 емисии, подобрена аеродинамика и купе, което е 250 кг по-леко спрямо това на предшественика си, новият Espace поставя ударението върху удоволствието от шофирането и ефикасността.

ДНК-то на Espace може да се открие в неговия изключително светъл интериор, изключителен комфорт по време на път и преработена модуларност – със страст за иновацията.

Светъл: панорамното челно стъкло Lumière с размер 2,8 кв. м е удължено чрез фиксиран стъклен покрив над предните седалки, за да окъпва купето със светлина. През нощта, пътниците могат да избират между пет различни амбиентни (вътрешни) осветления.

Комфортен: обгръщащите предни седалки включват до 10 позиции за настройка (осем от които електрически), плюс активно окачване.

Просторен: дългото 288 см междуосие осигурява пространство в областта на коленете, което е сред най-добрите в класа на модела, гарантирайки до 308 мм за пътниците на втория ред седалки.

Moдуларен:новата One Touch система в Espace преоткрива практичността: седалките се сгъват само с едно кликване върху екрана на R-Link®, или чрез контролния панел, разположен в багажника.

Високотехнологичен: оригиналната плаваща централна конзола приютява футуристичен скоростен лост. R-Link2® таблетът и 8,7-инчовият дисплей поемат ролята на контролен пункт. Качеството на head-up дисплея увеличава спортното усещане в модела.

Почитател на музиката: Bose® aудио системата, създадена специално за новия Espace, предлага на пътниците Surround Sound изживяване. Нейните 11 високоговорителя и субуфер – свързани с Bose Centerpoint 2® технология – пренасят всеки пътник в света на hi-fi качествения звук, достоен за изпълнение на живо.

По време на дизайнерската фаза:ефикасна архитектура, материали и процеси (например алуминиеви врати); намалени вибрации; качествена сглобка и изпълнение; използване на устойчиви, повишаващи стандарта материали, включително хром; предпазващ конзолата пласт; дълбока боя с устойчиво лаково покритие и др.

По време на производствената фаза:в завода в Дуе са инвестирани 420 млн. евро, покриващи нова технология за горещо щамповане, нов светлинен тунел в бояджийното, нов „War Room“ процес за оптимизиране на качеството и др. Бяха извършени около 100 000 часа обучение на персонала, които са довели до присъждането на диплома, позната като „high-end factory passport“. По всяко купе се извършват 5000 проверки за съответствие.

Ние черпим от опита и познанията на нашите партньори Daimler и Infiniti. Анализирахме как Nissan постига нивото на качество на Infiniti. Едновременно с това, като част от сътрудничеството ни с Daimler, заводът в Дуе помоли специалисти на Mercedes да оценят новия Espace на всеки етап от разработването му, използвайки своите собствени критерии”, заяви директорът на завода Дуе Франк Наро.

По време на тестовата фаза:отвъд традиционните тестове за проверка, Renault разработи серия от тестове, за да оптимизира дълголетието на новия Espace по отношение на външния му вид и използване. Провеждани денонощно, тези тестове възпроизвеждат физически – чрез човешка намеса – най-суровите, интензивни и повтарящи се дневни рутинни операции. Когато моделът влезе в производство, първите екземпляри на новия Espace ще бъдат тествани и употребявани в продължение на няколко месеца: оборудването и функциите му ще са били подложени на различни изпитания, хиляди пъти; неговите повърхности, тъкани, материали и пластмаси ще са били безмилостни стъргани, замърсявани и почиствани… Благодарение на тази интензивна програма, вратите на новия Espace ще са отваряни и затваряни, а предпазните колани закопчавани и откопчавани над 22 000 пъти, докато шофьорското стъкло ще е било отваряно около 8000 пъти, а сенникът отварян 1500 пъти.

Тези тестове са създадени, за да симулират процеса на стареене на автомобила, след няколко години на сериозно използване. Те допълват пътните тестове, извършвани в екстремни климатични и пътни условия, провеждани както в реални условия, така и в симулационните съоръжения в тестовите центрове на Renault-Nissan Alliance.

Новият Espace ще се появи в дилърствата в 20 европейски държави през април: Франция, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария, Италия, Гърция, Испания, Португалия, Полша, Словакия, Балтийските държави, Унгария, Словения, Чехия, Дания и Швеция.

Дори и в най-високото си ниво на оборудване, големият кросоувър на Renault предлага конкурентно ценообразуване.