34 години след първата и единствена засега българска победа в нашето най-значимо автомобилно състезание надеждите за нов успех като че ли са на път най-после да се сбъднат. При това увереността ни идва не толкова от факта, че чужденците, подали заявка за участие тази година, са по-слаби от преди. Напротив, в Боровец и по останалите отсечки борба за победа ще водят силни състезатели (петима са с приоритет от ФИА), печелили редица надпревари в Европа.
Някои от тях познаваме добре, други ще видим за първи път.
Тази година обаче, силите между нашите момчета и чужденците, като че ли са изравнени. Промените в правилника за европейския шампионат, изключили от участие автомобилите WRC, позволиха и на доста от нашите състезатели да се сдобият с конкурентни коли.
С помощта на сериозни спонсори бяха закупени или взети под наем равностойни на чуждестранните участници състезателни автомобили. Този път имаше и достатъчно време пилотите да свикнат с тях в реални надпревари у нас и в чужбина. Календарът ни започва с най-голямото рали.
От утре на пазара е специалното издание на списание Club F1. В него този път освен претендентите за победата ви представяме и автомобилите, които ще състезават в нашето рали, както и развитието до момента на битката в шампионатите в Европа и у нас.
И дано този път победата в рали България да е за домакините, каквато е и традицията в изминалите три кръга от европейския шампионат.