Начало Списание Нeсигурност преди новия сезон

Нeсигурност преди новия сезон

ClubS1, брой 235

2778
0

Особено чувство на несигурност витаеше в падока по време на тестовете преди новия сезон във Формула 1. От една страна то идваше от новия пик в истерията около коронавируса след появата му в Италия. На практика под заплаха бе поставено не само началото на сезона и състезанията в Австралия, Бахрейн и Виетнам, но и след това Монако, вероятно Испания, Франция. Заразен бе открит и в самата Монца. Отказът на Австралия да приема полети от Сингапур и на Бахрейн да спре самолетите от Дубай поставяха на карта цялата логистика на Гран при. Виетнам обяви, че затваря границите си за пътници от страни, където има заразени. Това означаваше, че екипите на Ферари, Алфа Таури и Пирели просто няма как да пристигнат за първия старт в Ханой. На Чейс Кери мустаците започнаха да се изправят от проведени разговори с организатори, правителства, световната здравна организация, а несигурността не намаляваше.

За радост на феновете обаче несигурност имаше и в прогнозите

Мерцедес изглеждаха отново пред всички останали, но не така категорично както в миналото. Не бе така стабилна и задвижващата им система. Нейните повреди силно притесниха екипа, но появата на допълнителната възможност за управление на болида F1 W11, станала известна като DAS, се превърна в една от големите теми тази пролет. Никой обаче не е абсолютно сигурен какво предимство точно ще донесе. Дали ще е достатъчно, за да остане тимът на върха? Ще се търси ли бързо нейната забрана, ако се окаже, че Мерцедес пак е на светлинни години пред останалите?

Ферари този път не гонеха скорост,

но остана неясно дали изобщо ще я имат

Или след споразумението с ФИА не само заради новата аеродинамика няма да летят така на правите както през 2019 г. Неясно бе и дали всъщност далеч по-напред от тях не са Ред Бул, а и тимът на Рейсинг Пойнт, който заимства колата на Мерцедес от миналия сезон и направи отлични времена и серии от обиколки.

Разбира се, всички тези теми бяха обект на вниманието ни в този брой на нашето списание. Той традиционно е много силен, обичан и с приложението за всички пилоти и новите болиди.

Дано все пак всичко през новия сезон се случи по възможно най-добрия начин и не стане нужно да ровим в правилата колко състезания ще бъдат нужни, за да бъде признато първенството за редовно.

Списанието трябва да бъде на пазара на 7 март 2020, събота. Да се надяваме, че новият дистрибутор Български пощи ще се справи и то ще достигне до вас. Търсете списанието в магазините на веригата Инмедио, бензиностанциите Еко, Лукойл, Ром Петрол и Шел в София, както и на повечето пунктове за разпространение на печатни издания в цялата страна.

Дигиталният вариант на броя може да закупите на сайта e-spisanie.com.