Начало Автомобилни новини Нисан модернизира шоурума си в София

Нисан модернизира шоурума си в София

76
0
Nisan,нисан

Търговските практики в автомобилната индустрия се променят. Поради непрекъснатия достъп до интернет, клиентите посещават много по-рядко дилърствата – и когато го направят, често пристигат информирани за продуктите. Затова клиентите вече имат нужда не толкова от информация за моделите, отколкото от любезен и обучен персонал, който да ги консултира и увери в правилния избор. В общия случай, търговския екип има един шанс да впечатли клиента.

В тази тенденция, Nissan видя възможност да предприеме изцяло нов подход към клиента. Марката счита, че посещението на клиента в шоурума трябва да е едно цялостно и завършено преживяване. По традиция, дилърствата са статични пространства, в които просто са изложени автомобили и ограничават комуникацията. Именно затова, новите стандарти на Nissan залагат на взаимодействието. Nissan осъзнава, че премахването на бариерите и вниманието към клиента е основополагащо за успешната комуникация. Затова, пространството в шоурума е изцяло отворено: няма гишета, няма традиционни бюра. Nissan има за цел да слуша и дискутира със своите клиенти.

Обособени за няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента.

ДОБРЕ ДОШЛИ

В основата на концепцията, стои разбирането, че към всеки клиент трябва да се подхожда с внимание, независимо от причината за посещение. Прави впечатление, че при влизане в шоурума, не се вижда традиционната рецепция, а „welcome point“, който е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е и клиентът и търговецът да застанат един до друг, без рецепция, бариера помежду си.

СЛУШАЙ И КОНСУЛТИРАЙ

Традиционните бюра за продажби и обособени офиси липсват. Позиционирани са различни видове маси и столове, които да отговорят на разбиранията за удобство на всеки клиент. Nissan има за цел да насърчи обсъждането на бъдещата покупка в неформална среда и чрез личен диалог с търговеца. 

ОСВЕЖИ СЕ И ИЗБЕРИ ТВОЯ АКСЕСОАР НИСАН

Тази зона предразполага за комфортно и релаксиращо изчакване. Клиентът може да гледа продуктови филми по Nissan TV или да работи на лаптопа си, настанил се удобно, сякаш е в кафене. Зоната предлага безплатно кафе и вода, които да направят престоя още по-приятен. 

АКЦЕНТИ

Две зони показват новостите около Nissan. Едната представя най-актуалните модели и иновации. Другата акцентира върху вълнуващото и емоционално преживяване, а именно Nismo моделите на марката.