ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Nissan Leaf вече може да захранва и офиса

03.12.2013 | ClubS1; снимка: Nissan | коментара Nissan LEAF

Nissan проведе успешен начален полеви тест на система, която ще позволи на компании да регулират сметките си за електричество, използвайки батериите на автомобили Nissan LEAF, използвани от персонала за придвижване до работното място.

“Vehicle-To-Building” позволява на до шест автомобила Nissan LEAF да бъдат свързани към електрическата разпределителна мрежа на сградата.Зареждането се извършва през деня, за да може в пиковите часове, когато електричеството е най-скъпо, сградата да черпи електричество от колите. Когато електричеството е по-евтино, посоката е обратна – от сградата към автомобилите. Системата гарантира, че автомобилите Nissan LEAF са напълно заредени в края на работния ден, за да могат собствениците им да се приберат в къщи.

“Vehicle-to-Building” се използва в Nissan Advanced Technology Center в Ацуги, Япония, от юли месец. Сградата се възползва от намаление на електрическата консумация с 25,6kW в пиковите летни периоди. Това става чрез контролиране на времето за зареждане на електромобилите, без обаче това да оказва влияние върху ежедневното придвижване на работниците, нито върху автомобилите им. Резултатите доведоха до приблизително 2,5% намаление на консумацията на електричество в пиковите часове, което се равнява на близо 500000 йени годишно намаление от сметките за ток (на база настоящите цени на Tokyo Electric Power Company).

Nissan планира да продължи тестовете, за да усъвършенства системата “Vehicle-To-Building”, която е еволюция на системата “LEAF-to-Home”. „LEAF-to-Home” зарядната станция гарантира непрекъснат поток на електричество, съхранявано във висококапацитетните батерии на борда на електромобилитеNissanLEAF. Тя се инсталира в дома на собственика, където автомобилът нощува. Системата ще помогне в окуражаването на собствениците на Nissan LEAFда зареждат своите коли с генерирано през нощта електричество, когато потреблението е ниско или то се добива от слънчеви панели. Системата подпомага да се балансират енергийните нужди чрез доставяне на електричество към офиса/дома през деня, когато потреблението е високо. Тя може да се използва и като резервен източник в случай на прекъсване и/или недостиг на електричество.

Общите продажби на Nissan LEAF вече надвишиха 87 000 бройки, правейки го най-продаваният електромобил в историята.

Препоръчваме ви:
Тагове: Nissan, Nissan LEAF

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти