Начало Автомобилни новини Нова концепция за шоурумите на Opel

Нова концепция за шоурумите на Opel

2951
0
Шоурумите на Opel

Шоурумите на Opel скоро ще придобият нов облик и ще отведат клиентите в напълно различен, електрифициран свят на Opel. Новата корпоративна идентичност гарантира, че всички посетители ще могат да видят посоката на бъдещето на марката – в модерна, фокусирана среда, която ясно отразява ценностите на Opel.

„Концепцията за новите шоуруми представлява голяма стъпка напред за марката Opel и всички наши дилъри. Защото нашите партньори на Opel са решаваща връзка между марката и клиентите. Те вдъхват живот на ценностите на бранда – като представят нашите иновативни модели, а сега и с фокусиран върху клиента, модерен и представителен външен вид на шоурума. С новата корпоративна идентичност на търговския център те веднага ще почувстват, че са в добри ръце и работят с професионалисти в лицето на нашите партньори. Шоу румът е проектиран така, че да се фокусира върху клиента и да улеснява избора му на автомобил в приятна обстановка“.
                                                                       Ребека Райнерман, вицепрезидентът по маркетинг 

Дилърствата на марката ще се отличават с дързък екстериор, ще се отличават с ярки цветове и изчистени от излишни детайли форми, които ще позволяват на клиента да се фокусира върху най-важното. Представителствата ще гарантират приятно изживяване и комфорт в дома на марката. Цветовете жълто и тъмно сиво доминират в екстериора. Модерният жълт тотем с новото лого Blitz и надписа на Opel привлича вниманието още на входа и призовават посетителите да влязат в автосалона. През нощта стъкленият тотем е ярко осветен, така че да се забелязва и вижда отдалеч.

Интериорът на шоурума в дилърствата на марката приветстват посетителите с еднакво ясно и фокусирано оформление – всяка специална зона има своя собствена определена функция.

 Новият Opel Blitz и лого: Новото лого на Opel, асоцииращо се с електричеството, е впечатляващ символ. Този дизайн се отразява върху следващата стъпка за модернизация на дилърствата на марката.

  1. Дизайн на екстериора: Дилърствата ще се отличават с дързък екстериор, ярки цветове и изчистени форми. Това ще позволи на клиентите да се фокусират върху най-важното.
  2. Център за открития: Тази специална зона в шоурума ще предостави място за отдих, където клиентите могат да научат повече за дигиталното бъдеще и наследството на марката.
  3. Ъгъл на електрификацията: Тази зона ще разкрие разнообразието от опции за зареждане на електромобили, които Opel предлага. Клиентите ще могат да получат информация и да разговарят със служителите.
  4. Модерен и фокусиран дизайн: Дилърите на автомобилите на марката ще подчертаят модерния германски стил, обещавайки електрифицирана мобилност и намаляване на CO2 емисиите.

Специално проектираните зони в шоурумите на Opel съчетават модерен дизайн с функционалност, предоставяйки на клиентите приятно изживяване и възможност да се докоснат до бъдещето на мобилността.