Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Няма паника в Уилямс заради изтървани възможности, категоричен е Смедли

Няма паника в Уилямс заради изтървани възможности, категоричен е Смедли

46
0
Роб Смедли,Фелипе Маса

В тима на Уилямс няма паника заради недостатъчно доброто оползотворяване на наличните в първите три старта от сезона във Формула 1 възможности, заяви шефът на отдела за представяне Роб Смедли.

Дотук записахме оптимални резултати спрямо настоящата ни форма. В рамките на първите три надпревари се движехме постоянно около шеста-седма позиция. Няма паника, развитието продължава като при всички останали. В Уилямс е налице напълно нова структура – опитваме се да запазим доброто и да подобрим всичко останало. Това важи и за аеротунела. Няма да се паникьосваме. Ще продължим да работим – заяви Смедли. – Шанхай е една от най-модерните писти с чудесна комбинация от високо- и нискоскоростни завои. В две от кривите е особено натоварена предна лява гума. Първи завой е десен, с много бързо влизане и постепенно намаляване на скоростта. 12-ти е подобен, като и двата могат да създадат проблеми с управлението на гумите, особен грейнинг на предните.

Той допълни, че пистата е доста неравна, като условията се променят година за година. Заради това е необходима сериозна работа по механичните реглажи.

Според Фелипе Маса добрата максимална скорост на Уилямс може да е полезна за изпреварване на дългата права в Китай.

Има доста нискоскоростни завои, където е необходимо добро аеропритискане. Надяваме се да постигнем напредък в тези участъци. Дано имаме нови части, които да ни помогнат със сцеплението и останалите аспекти, нуждаещи се от подобрение. Колата още не върви като хората на мокро, така че надеждите ни са за сухо време. Аз лично предпочитам да не вали – каза още бразилецът.

Валтери Ботас отбеляза, че сезонът досега върви много положително за него и няма търпение да се състезава в Китай:

Нужна ни е стъпка напред в представянето. Трасето в Шанхай се различава сериозно от това в Бахрейн. Дългата права ще изтъкне силните ни страни – там можем да изпреварваме, но в същото време трябва да преминаваме добре завоите, за да сме достатъчно близо за подобна маневра.