Ейдриън Нюи също изрази негативно мнение относно решението на тима на Върджин да не ползва въздушен тунел за равитието на аеродинамиката на колата си.
Наскоро шефът на Лотус – Тони Фернандес, също заяви, че не смята решението на Върджин за правилно.
„Аз идвам от авиационния бизнес и знам. Не можеш. Трябва да имаш въздушен тунел“, каза Фернандес, който притежава и своя авио-компания.
Колата на Върджин е създадена изцяло по технологията CFD, тестваща всичко само и единствено на компютър. Дизайнерът Ник Уирт, който създаде и колата на Симтек през 1994-та, е убеден, че този подход е достатъчно добър, за да може болидът да е конкурентен.
На тестовете в Херес в четвъртък обаче Тимо Глок трябваше да се прибере в бокса, след като предното му крило се счупи. Той обаче призна, че преди това да се случи той е минал през един бордюр.
Сега и Нюи, който е смятан за най-добрия дизайнер във Ф1 в момента, призна, че според него създаването на аеродинамичен пакет само с помощта на CFD може да създаде неочаквани пречки.
„Ще видим колко добре ще завива колата им.
Това е различен път на развитие и моето лично мнение е, че все още трябва да се комбинират двата подхода. Но пък може би тяхната кола ще се представи много добре и аз ще трябва да си взема думите назад“, заяви гениалният дизайнер.