В събота вечерта Опел направи официално представяне на двата си екипа, който са сред участниците в Централно Европейското Рали, чиято основна цел е да компенсира участниците след отмяната на класическото рали Дакар. Като водещ пилот се очертава унгарецът Шзалай Болаш (навигатор Георги Тот), а вторият Опел Антара пък ще бъде управляван от хърватина Даниел Саскин (навигатор Марин Фръко).
Колата на унгарския екипаж, Опел Антара RR, е подготвена с експертната помощ на GM Racing и е адаптирана специално за офроуд условия . Освен това унгарците са спонсорирани от General Motors/Opel Унгария.
Болаш има над 10 години опит в Дакар изцяло с автомобили на GM, като в началото е карал предимно Шевролет, а от 2003 г. се е състезавал с Опел Фронтера. Той е смятан и за един от претендентите за класиране в топ десет, като новата динамична и мощна Антара дава добри предпоставки за това.
И двата тима са се ползвали от помощта на инженерите от GM, разработили двигателя на подготвяната за Дакар Антара. В последствие моторът е бил адаптиран и към изискванията на трасето на състезанието в Унгария и Румъния.
Освен с Опел, GM участва в Централно Европейското рали с два американски екипажа, състезаващи се с Хамър. Водещ пилот е Роби Гордън, чийто шансове за челно класиране се очертават като най-реални.