Отборите, използващи задвижващите системи на Рено, ще разполагат нов с квалификационен режим за Гран при на Австрия. Това обяви френският производител преди началото на състезателния уикенд на пистата Ред Бул Ринг.
Той ще позволява сериозно повишаване на мощността за определен брой обиколки, което може да помогне на Ред Бул в битката с Ферари и Мерцедес в 3-ата част на квалификацията. Двата отбора отдавна разполагат с такъв режим, който значително повишаваше мощността и скоростта на правите.
Управляващият директор на Рено Сирил Абитебул обясни, че режимът е бил тестван за първи път от заводския тим на французите в Гран при на Франция. Той е бил изпитан и на дино тестовете с горивото ExxonMobil, използвано от Ред Бул. Рено и Макларън ползват BP/Castrol.
Абитебул заяви още, че и 3-те тима, използващи агрегатите на Рено, ще имат на разположение един и същ продукт до края на сезона, както винаги е било. Според него следващата спецификация на мотора на Рено – C, ще бъде също голяма стъпка напред спрямо сегашната B, която се използва от Гран при на Канада.