Екипажът на Евроком рали тим Пламен Стайков – Рафи Кадир с Мицубиши Лансер Ево 9 спечели рали Варна – първи кръг от националните шампионати на рали и рали-спринт. Той финишира първи с преднина от 5 секунди пред тандема Мартин Сурилов –Здравко Здравков (Стари столици), също с Мицубиши Лансер Ево9. Трети бяха Крум Дончев и Петър Йорданов (Глобул рали тим) с Форд Фиеста R5 на 6,1 сек.
През цялото рали валеше лек дъжд. Ту започваше, ту спираше и направи асфалта хлъзгав като лед. Важното бе да не се допускат грешки. Пламен не ги допусна или почти не ги допусна. Той спечели два специални етапа, от общо 5, като в последния направи грешка на един от обратните завои пред Двореца на културата и спорта. Така конкурентите му успяха да го доближат, но не и да го изпреварят. Другите две отсечки бяха спечелени от Сурилов и Игнат Исаев.
Последният пети етап спечелиха Христо Манолов / Ангел Башкехайов (Боила) с Мицубиши Лансер Ево9, следван от дебютанта Симеон Иванов / Янаки Янакиев (Боила) със същия автомобил, а трети остана Крум Дончев. Симеон Иванов, който от доста време участва в картинг надпревари и пистови състезания и то във Формула 1, във Варна направи дебют като рали пилот.
Четвърти в генералното класиране останаха Йордан Атанасов и Димитър Спасов (Арт Рейсинг) с уникалния за това състезание автомобил Шкода Фабия WRС. Така Данчо изпълни мечтата си да се състезава с такъв автомобил. Пети стана екипажът от Варна Тодор Славов и Георги Стойков (Булбет рали тим) с Рено Клио RS. Тошко бе най-бързия пилот при автомобилите с един задвижващ мост. Шести стана дуетът Игнат Исаев / Милен Илиев (Октан рейсинг) с Мицубиши Лансер Ево9, който изкара последния етап на аварийни светлини, защото първо имаше проблеми с турбото, а след това и с двигателя.
Специалната награда Валери Великов, учредена от сливенския бивш навигатор Стефан Чолаков, спечели Стефан Панчугов. Той бе определен като пилота, създал най-много положителни емоции на зрителите с изявата си. Панчугов, заедно с навигатора си Милен Узунов, успяха да се класират на 7-о място с доста старичка Хонда Сивик, като в отделни етапи постигаха отлични времена.