Начало Автомобилни новини Porsche планира навлизане на 15 нови пазара до края на десетилетието

Porsche планира навлизане на 15 нови пазара до края на десетилетието

47
0
Porsche 918 Spyder

Porsche ще се опита да влезе на 15 нови пазара до края на десетилетието като част от глобалната си стратегия за разширение на търговската мрежа. По-голямата част от държавите, за които става дума са в Африка.

Разработваме нови пазари, където още не сме участвали. Целта ни е до края на десетилетието да навлезем в 15 нови страни – обясни шефът на продажбите в компанията Бернхард Майер при откриването на най-голямото дилърство на марката в Шанхай (Китай).

Той допълни, че основно се разглежда Северна Африка, но не уточни за кои държави говори.

Porsche допринесе с 1,29 млрд. евро за оперативната печалба от 5,78 млрд. евро на компанията-майка Volkswagen Group за първата половина на годината. Това постави бранда на трета позиция по този показател в концерна след Audi и Volkswagen. Компанията търси разширение и посредством нови моделни линии. Компактният SUV Macan например, който ще се продава от догодина, е сред автомобилите, с които ще се търси по-голяма реализация.

Най-големият пазар за Porsche продължава да е САЩ, като този в Китай бързо се развива – до 2016 г. дилърствата на марката там ще са почти удвоени до 100 от настоящите 57, заяви Майер. Китайските потребители са купили най-много бройки от SUV-а Cayenne и седана Panamera. Компанията има желание да засили фокуса върху спортните модели и техните продажби, допълни главният изпълнителен директор на Porsche в Китай Дееш Папке.

911 е сърцето на гамата. Изключително сме доволни, че клиентите ни приеха Cayenne и Panamera, но ни се иска да засилим продажбите на 911 – обясни Папке.

Доставките за Китай са нараснали с 15% за първите 9 месеца от годината. Очаква се този ръст да се запази до края на 2013 г. През 2012-та брандът записа 28% ръст в продажбите в страната. Според прогнозите също така печалбите ще се подобрят с пускане на Macan и на хибрида 918 Spyder.

Целта на Porsche е да продава повече от 200 000 коли годишно до 2015-2016 г. За 2012-та компанията реализира 145 075.