Инцидентите с пилотите на Рено в първата свободна тренировка на Сепанг се дължат на дефектна партида компоненти по предното окачване, съобщи тимът.
Ник Хайдфелд беше възпрепятстван от блокирал спирачен апарат на дясното колело, докато лявото окачване на Виталий Петров буквално гръмна и руснакът излетя опасно в зоната за сигурност.
От Рено обясниха, че за втората сесия са сменили дефектната партида с нова и не са имали проблеми с окачването на своите болиди.
– Беше трудно да научим нещо за пистата днес. Заради ограничения ни пробег в двете сесиие трудно да си направим някакви изводи. Нито един от пилотите ни не успя да реализира голям прогрес в настройването на автомобила, а имаме много работа за подобряването на неговото поведение, обясни шефът на инженерите Ален Перман.
Хайдфелд допълни, че в тима са степенували задачите си за краткото време на пистата и са предпочели да наблегнат на работата с меките гуми.
– Въпреки всичко събрахме малко данни и научихме някои неща, особено за тяхната деградация. Практически почти не свършихме нищо по избора на настройките, но все пак е окуражаващо, че бях сред първите десет и в двете сесии. Ще съсредоточим усилията си в последната тренировка в събота, каза германският пилот.
За уикенда в Малайзия той и неговият съотборник Петров смениха стандартната си черна екипировка със златиста, която ще използват отново в горещите състезания през годината.