Начало Избрани Ред Бул променя името на Алфа Таури?

Ред Бул променя името на Алфа Таури?

3968
0
Алфа Таури
снимка: Майкъл Потс

Ред Бул може да промени името на Алфа Таури в бъдеще. Според д-р Хелмут Марко има вероятност базираният във Фаенца отбор да претърпи нова трансформация, която включва различно наименование.

Вторият отбор на Ред Бул претърпя първата си трансформация в края на 2019 г. Тогава екипът бе преименуван от Торо Росо на Алфа Таури. Целта на тази промяна бе свързана с промотирането на модната марка на австрийците Алфа Таури.

Въпреки това линията за дрехи така и постигна успеха, който бе очакван от ръководството на Ред Бул. Австрийската компания така и не вложи някакви сериозни усилия и да помогне за увеличаването на продажбите на марката.

В момента дрехите на Алфа Таури се продават в ограничен брой държави, които приемат старт от F1. Това кара ръководството на Ред Бул да започне да обмисля промяна на името отбора от Фаенца

„Това е нещо, което преосмисляме“, сподели д-р Марко.

„Това действие е логично. Брандирането на Алфа Таури е намалено до известна степен, защото дрехите на марката се продават в само няколко страни, които приемат старт от F1. Всъщност става въпрос само за три до четири държави“, продължи съветникът на Ред Бул. „Задачата е проста. Трябва да се внесат повече пари и да се подобрят резултатите на пистата.“

По-рано този месец стана ясно, че новото висше ръководство на Ред Бул обмисля или да продаде отбора на Алфа Таури или да го премести във Великобритания. Д-р Марко призна, че отборът от Фаенца е бил подложен на проверка заради крайно незадоволителните резултати през миналата година.

Въпреки всичко австриецът заяви, че Ред Бул не възнамерява да продаде втория си отбор в близко бъдеще. Това е потвърдено и от неговия сънародник Франц Тост.

„Имах няколко срещи с Оливер Минцлаф. Той потвърди, че акционерите няма да продадат Скудерия Алфа Таури, както и че Ред Бул ще продължи да подкрепя отбора в бъдеще“, каза Тост.

Алфа Таури обяви, че създава нова търговска позиция в своя екип, която е поверена на Ларс Стегелман. Германецът е бил главен търговски директор на Motorsport Network. Допреди няколко месеца Стегелман отговаряше за продажбите в бившия промоутър на DTM ITR.

Германецът е работил и в Европейската футболна асоциация УЕФА, както и по оригиналната концепция за продажби и маркетинг и разработването и внедряването на изцяло електрическия шампионат Формула Е.

„Интересът към F1 се разви изключително добре. С подкрепата на Ларс искаме да развиваме и търговската си дейност. Той има вълнуваща комбинация от стратегическо ноу-хау, опит в международните продажби и голямо разбиране за рекламната индустрия“, заяви Тост.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Scuderia AlphaTauri (@alphataurif1)