Компанията за очила Rodenstock създаде изключителни колекции с две от най-големите автомобилни марки в света – Porsche и Mercedes-Benz.
С Porsche Design брандът представи 11 нови рамки и 8 с подобрения за 2014 г. Увеличен е броят на моделите за дами, като всички очила се характеризират с чиста елегантност и са подходящи за всякакви поводи.
Един от основните моменти в историята на Porsche Design са легендарните слънчеви очила от 1979 г., които стават особено популярни заради факта, че са носени от Йоко Оно. Виждат я толкова често с тях, че те стават популярни като „очилата на Йоко Оно”. Уникалният им дизайн е използван при създаването на новите модели P8576 и P8577, като той ги прави моментално разпознаваеми и невероятен аксесоар.
В колекцията Mercedes-Benz Style пък са използвани също изчистени линии и форми, като моделите отговарят и на характеристиките на моделите със същата марка. Те се отличават с комбинация от иновативност и безкомпромисно качество. С този бранд могат да се намерят 20 рамки, които са изключително съчетание на цвят, материал и форма.
Матирани повърхности са комбинирани с изключително леки материали, интересни мотиви и забележителни цветови решения. Вдъхновението за моделите идва директно от конструкторската философия на Mercedes-Benz: чистотата на дизайна е изражение на модерния лукс.
Тези изключителни марки сега стават още по-достъпни посредством специалната промоция на Rodenstock и ClubS1.bg, която продължава до края на лятото. Всеки клиент, който посети бутика на марката в мол Paradise Center и каже паролата „Скоростта е моята страст”, ще получи 30% отстъпка от избрания модел очила.