Полякът Роберт Кубица е хитът на сезона тази година. Автомобилът му може и да отстъпва на
много писти на тези на съперниците, но Роберт е неизменно в челото и някак логично попада в центъра на нашето внимание.
И тъй като на два пъти разговаряхме с него, този път потърсихме анализа на неговия мениджър и ментор Даниел Морели за това как и с какво едно момче от Източна Европа успя във Формула 1. Разбира се, съвсем в тази връзка ви разказваме за новите победи на нашите надежди Владо Арабаджиев и Пламен Кралев по пистите в Европа.
Но в центъра на нашето внимание са още много събития и личности в света на високите скорости. И след 14 години във Формула 1 Дейвид Култард например остава все така откровен, приятен събеседник и е специален гост в юлския брой.
Ферари отново изглеждат Дрийм Тийм и този път решихме по-обстойно да ви запознаем с новите шефове на отбора, които макар и известни като имена, всъщност са още малко познати.
Верни на своята почти 10-годишна традиция, успяхме да направим и една схема на ставащите летен хит J-амортисьори на Макларън, които определено дадоха предимство на тима в Канада, което бе нелепо пропиляно.
Грешката на Люис Хамилтън обаче съвсем не е уникална в спорта и леко намигаме с една история за глупостите на цял куп звезди, сред които Михаел Шумахер и Ален Прост.
Не можем да отминем отново и политиката около спорта, защото невъзможното се случи – Макс и Бърни изглежда се превръщат в тежки врагове.
И понеже е разгарът на сезона, какво по хубаво от следващите състезания – на истински писти, с истински завои и публика. Просто е гръбнакът на състезателната година, в която, както каза нашият герой Роберт Кубица, може и да спечели не само най-бързият, но и най-постоянният. Случвало се е и преди.